{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.340 visninger | Oprettet:

Krise - vi skal flytte - kattene stressede {{forumTopicSubject}}

Vi skal flytte og kattene er af den grund meget stressede. Så fordi jeg ikke ønsker at de skal stresses og risikere at de tager på langtur/løber væk har jeg tænkt på at sætte dem på pension i en periode...... Men men men Det er da virkelig dyrt, selv når det er i samme bur.... 190 kr pr dag. Nogen der kender en billigere metode/sted? Har spurgt rundt i familie osv. men der er ingen der har mulighed for at give dem en lille uges ophold desværre.....
Vi bor i Silkeborg.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Krise - vi skal flytte - kattene stressede
  • #1   24. okt 2012 Har i et rum eller en sektion af hus/lejlighed, hvor der ikke er så meget flytterod de evt. kunne være lukket inde i, når i ikke er hjemme?

    Og så vil jeg anbefale feliway i det rum/den sektion de befinder sig i i alenetimerne. Det hjalp på min kat da jeg flyttede, da det også stressede hende rigtig meget.

    Det


  • #2   25. okt 2012 De skriver en uges ophold - jeg kunne forestille mig at kattene bliver stresset af pakkeriet
    Så det er (rundet op til hele tal) 1000-1400 kroner for 5-7 dage

    Det er mange penge, når man står i en flytning og ikke har regnet det ind i budgettet. Det ved man så til næste gang.


  • #3   25. okt 2012 Hejzan:
    det kommer da virkelig an på hvor stort deres hjem er smiley altså det tog mig 4dage bare at pakke ud til en 26kvm lejelighed smiley Men forkæl dem så meget i kan, og så som der bliver skrevet, find et rum de kan være i(: evt med deres legetøj(:


  • #5   25. okt 2012 Har desværre ikke et rum de kan være, har købt feliway til vores nye sted. Pakkeriet og hele flytningen vil age en lille uges tid, da jeg er igang med at renovere vores nye hjem. Skal også have bygget et voliere, men det kan jeg først gøre når jeg er flyttet derud, fordi det kommer helt an på hvor jeg må sætte det op.
    Hejzan.... nu ikke så aggresiv.... gør det så hurtigt jeg kan....
    Har ikke mulighed for at kunne holde dem inde, den ide har jeg også tænkt på, men der er ingen mulighed overhovedet.
    Nogen som kender en person som evt. kunne tænke sig at tage sig af mine katte i en lille uges tid til et billigere beløb?


  • #9   25. okt 2012 <i>Har ikke mulighed for at kunne holde dem inde, den ide har jeg også tænkt på, men der er ingen mulighed overhovedet.</i>

    Undres lidt over det ikke er en mulighed, nu har du vel taget op til overvejning at det <b>skal</b> være en mulighed i 3-6 uger når i er flyttet....


  • #10   25. okt 2012 Flytningen er blevet planlagt hurtigt jo, men nu er det sådan at denne chance er kommet og blevet taget, så et nyt kapitel i livet kan starte, Det glæder vi os meget til. Når vi først er på plads i det nye vil der ikke være nogle problem med at holde dem inde, har undersøgt flere pensioner allerede, men er ikke villig til at køre land og rige rundt, da de hader at køre bil......... I vores nye hjem får de et voliere, med overdækket tag og hyggerum at være i + at de kan komme indenfor via en kattelem som de selv lyster til, så alt det er der tænkt på.



Kommentér på:
Krise - vi skal flytte - kattene stressede

Annonce