{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
526 visninger | Oprettet:

Løbetid? {{forumTopicSubject}}

Hej smiley
Min hunkat Saga er lige fyldt 1 år og er endnu ikke kommet i løbetid. Eller dvs. jeg har ikke bemærket nogen ændring på noget tidspunkt. Vil høre om det er normalt at der går over 1 år før første løbetid? Eller kan hun have været i løbetid uden jeg har bemærket noget? Jeg vil gerne have hende steriliseret, men vil helst vente til hun har haft 1 løbetid. Hun er indekat i øvrigt, så hun risikerer ikke graviditet smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Løbetid?
  • #2   25. okt 2012 Mange tak for svar smiley Jeg må vente og se om hun mon kommer i løbetid på et tidspunkt. Jeg har hele tiden regnet med at ville sterilisere hende når hun var kommet igennem 1 løbetid, for p-piller er jo ikke ret sundt, men så længe hun ikke kommer i løbetid er der vel heller ingen grund til at sterilisere hende. Min hankat er kastreret, så han risikerer ikke at gøre hende gravid.

• #4   26. okt 2012 Som sagt er det meget forskelligt hvordan katte opfører sig i løbetiden smiley har set katte der "skaber" sig smiley og katte der opfører sig helt normalt under løbetiden. Men hvor har du den ide fra at katten skal have været i løbetid før neutrallisering? Tværtimod er det bedst inden. Og gerne i tidlig alder, da de har nemmere ved at komme sig over indgrebet.

• #6   26. okt 2012 Som de andre siger, det er forskelligt hvordan en kat opfører sig i løbetid, nogle er højlydte og går og skriger, andre går lidt mere stille med dørene smiley
    Men hvorfor i himlens navn vil du hae hun skal gå i løbetid inden du sterilisere hende??? Og hvorfor snakker du p.piller om en indekat, det eneste p-piller går er jo at forhindre at hun går i løbetid, jeg ville da se at sterilisere hende nu, hvis det er planen alligevel, der er ingen grund for at lade hende komme i løbetid først, tværtimod..

• #7   26. okt 2012 Hej, tak for alle jeres svar.
    P-piller nævner jeg fordi det jo er en metode til at standse løbetid, så det var et alternativ til sterilisation. Men p-piller siges jo at kunne give kræft, så det tør jeg ikke give hende.
    Grunden til at jeg hele tiden har villet vente til hun havde haft sin 1. løbetid, er at min x-svigermor siger det er bedst vækst-mæssigt at vente. Men jeg kan jo høre at i mener det er forkert? Min gamle hunkat blev steriliseret i forbindelse med et kejsersnit.
    Må jeg spørge hvorfor i mener det er bedst at få hende steriliseret inden løbetid?

Kommentér på:
Løbetid?

Annonce