526 visninger
|
Oprettet:
Løbetid? {{forumTopicSubject}}
Hej
Min hunkat Saga er lige fyldt 1 år og er endnu ikke kommet i løbetid. Eller dvs. jeg har ikke bemærket nogen ændring på noget tidspunkt. Vil høre om det er normalt at der går over 1 år før første løbetid? Eller kan hun have været i løbetid uden jeg har bemærket noget? Jeg vil gerne have hende steriliseret, men vil helst vente til hun har haft 1 løbetid. Hun er indekat i øvrigt, så hun risikerer ikke graviditet
mar 2011
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 3 Emner: 33 Svar: 426
apr 2009
Følger: 19 Følgere: 17 Emner: 43 Svar: 663
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
Men hvorfor i himlens navn vil du hae hun skal gå i løbetid inden du sterilisere hende??? Og hvorfor snakker du p.piller om en indekat, det eneste p-piller går er jo at forhindre at hun går i løbetid, jeg ville da se at sterilisere hende nu, hvis det er planen alligevel, der er ingen grund for at lade hende komme i løbetid først, tværtimod..
mar 2011
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 3 Emner: 33 Svar: 426
P-piller nævner jeg fordi det jo er en metode til at standse løbetid, så det var et alternativ til sterilisation. Men p-piller siges jo at kunne give kræft, så det tør jeg ikke give hende.
Grunden til at jeg hele tiden har villet vente til hun havde haft sin 1. løbetid, er at min x-svigermor siger det er bedst vækst-mæssigt at vente. Men jeg kan jo høre at i mener det er forkert? Min gamle hunkat blev steriliseret i forbindelse med et kejsersnit.
Må jeg spørge hvorfor i mener det er bedst at få hende steriliseret inden løbetid?
Løbetid?