{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
970 visninger | Oprettet:

Hvorfor kan de ikke enes? {{forumTopicSubject}}

Hvorfor kan de ikke enes, skulle der stå i overskriften.

Først havde vi katten Futte (7 år), så fik vi katten Habibi (1½ år) og Futte tog rigtig godt imod ham og de blev venner. De kunne sove sammen og lege slåslege sammen. Så fik vi katten Simon for 2-3 mdr siden (han er 8 mdr) og han blev med det samme venner med Habibi........men Futte hader Simon. Han gør ham ikke noget, men han knurrer og hvæser af ham når han kommer for tæt på. Simon er ligeglad og ligger sig bare tæt på Futte.Futte og Habibi leger ikke mere sammen som de gjorde da de kun var de 2. Hvad kan det være? Er det fordi han har stjålet hans ven? Er det fordi simon er rød...ha ha, har jo tænkt mange tanker.De er alle 3 kastrater.
Håber i får lidt ud af det her med alle de navne.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor kan de ikke enes?
  • #1   29. okt 2012 Jeg tror det er med katte som med mennesker, der er bare nogle man ikke kan lide ligeså godt som andre..
    Jeg har en 5 år gammel kat og for 2-3 mdr siden fik jeg en killing på ca 4 mdr.
    Den gamle er heller ikke pjattet med den lille, hun tolerere hende, men ikke mere, hun hvæser og knurre også stadig af den lille og når hun hopper på hende i leg så får den lille et fur og nogle dask af den gamle, men de kan godt ligge på sofaen og sove samme, det er bare når der er gang i den lille at hun er lidt for irreterende for den gamle..


  • #3   30. okt 2012 Sikke negativ du lyder. Det har intet med pladsen at gøre her, så er jeg da selv sikker på det var værre. Jeg anskaffer heller ikke bare dyr hvis jeg ikke har tid, plads eller råd. Du kender mig ikke.

Kommentér på:
Hvorfor kan de ikke enes?

Annonce