{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
458 visninger | Oprettet:

renlighed {{forumTopicSubject}}

Hej
Min han kat på 8 år. vasker sig hele tiden, klør sig også, han får hver 6 uge, behandling for lopper, v/dråber i nakken, så jeg tror ikke det skyldes lopper.
han er netualiserer.
hvad kan være galt???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  renlighed
  • #1   3. nov 2012 Det lyder som lopper. Loppebehandling skal gives hver 3. uge så han kan sagtens have lopper.

• #2   3. nov 2012 Nu kan din kat jo godt have allergi for lopper, lopperne kan jo godt komme på katten selv om du giver loppemiddel, de dør jo først når de suger kattens blod, så hvordan ser din kats hud ud, er den tør (det kan også være en klø grund) er der sår, er den rødlig??? Mere info og hvis det er meget slemt det der klø'eri så skal du nok kontakte dyrlægen, det kan også være allergi overfor foderet..
    Og det kan også være at lopperne er resistente over for loppemidlet, så tjek lige for loppe eskrimenter på din kat..

• #3   3. nov 2012 For det første vil jeg ikke anbefale at man behandler mod lopper forebyggende. Det er trods alt gift katten får på huden.
    Men ja, det kan være loppeallergi, men det kan også være foderallergi, så jeg vil anbefale dig at tage til dyrlægen for evt at udelukke disse problemer og finde ud af hvorfor.

• #4   5. nov 2012 Er der sket nogle ændringer i hans dagligdag? flyttet eller noget??
    Ekstrem grooming, (når de vasker sig) kan også være en tegn på stress :S

Kommentér på:
renlighed

Annonce