992 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Kære alle katte elsker, jeg hedder hr mjevs Kære alle katte elsker, jeg hedder hr mjevs

Hej jeg hedder hr mjevs eller det kalder hende der fodre mig hver dag, jeg er en stor rød han kat men jeg har ingen hjem. jeg er kommet hos hende der fodre mig hver dag hele sommeren og nu er jeg her hele tiden, hun kan bare ikke tage mig indenfor , fordi hun har to i forvejen, jeg er rigtig sød og kærlig og elsker at bli nusset, jeg trænger bare sådan til en dyrlæge og få et sundheds tjek og når jeg blev kastreret så ville jeg bli alletiders,hende der fodre mig har givet mig en ormekur, det har hjulpet mig, nu mangler jeg bare en loppekur, og lige en der vil elske mig og gi mig varme i vinter. jeg er lige glad med hunde, hende der fodre mig har en hund det er ok vi går ved siden af hinanden udenfor, jeg er også lige glad med de andre katte, som sagt jeg er roen i mig selv, håber en herinde har plads ogvil gi mig en chance, så jeg kan få et par gode år.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækklipning 1.200 kr.
  • Hænge gardin op 250 kr.
  • Hænge 3 billeder/ rammer op 300 kr.
  • Tilsæt opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Set up lamps (and cables for lamps) 1.000 kr.
  • Fældet træ 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kære alle katte elsker, jeg hedder hr mjevs
  • #1   14. nov 2012 Goddag, hr. Mjevs smiley

Her må vi kun have en kat, men har to og har haft tre, sådan lidt tys-tys, så her kan du desværre ikke flytte ind, selvom jeg gerne ville redde alle misser, der ikke har et hjem. Jeg håber du finder en godt og kærligt hjem snart smiley

• #2   14. nov 2012 Håber du finder et hjem til ham, han ser jo bare superdejlig ud, og lyder da også til at have et dejligt temperament.

Har du oprettet ham under Annoncer også? Var måske en idé smiley

• #3   15. nov 2012 Årh altså!!

Hvor er det flot at "hende kvinden" har fodret dig og hjulpet så godt hun kunne, og nu også prøver at finde dig et hjem. Gode mennesker findes. Vi håber du finder et skønt varmt hjem inden vinter <3.

Varme tanker fra hele flokken'

Kommentér på:
Kære alle katte elsker, jeg hedder hr mjevs

Annonce