583 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Peter K
Peter K
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 9

info hjælp katte info hjælp katte

har en dejlig 3år hankat kastreret huskat og han levede sammen med min 2år hankat den gamle kunne ikke rigtig lig ham dog godt godtage af han også boede her men han blev kørt over for 2 dage siden nu har jeg så fået en hunkat 3år steriliseret min tænke gå nu på gad vide om min gamle kat nu sys om hende nogen gode råd til vis han nu ikke kan lig hende kan man gøre noget for skiller mig ikke af med nogen af dem kan de evt tillæres af tåle hinanden?

ps ved ikke om de kan få hende først på lørdag

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klippe hæk, ca 10 m., slå græs på areal ca 5 x 3 m 1.630 kr.
  • Kørsel af affald fra nedrivning på lossepladsen 2.000 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine, som melder fejl “i30” sandsynligvis anti flood 1.130 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo i højbed 1.000 kr.
  • Udskift eksisterende kogeplade samt 3 stikkontakter 1.500 kr.
  • Tilslutning af kogeplade 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  info hjælp katte
  • #1   20. nov 2012 Jeg har lige fået en knapt et årig og har en på 7 og en på næsten 4 år i forvejen, jeg har bare ladet dem få fred, kæl og masser af god våd mad smiley de gamle skulle jo nødig tro der ikke er mad nok, det kan tage tid, alt efter hvordan dine katte er,,, pas nu på de ikke bliver kørtover også smiley jeg har mine inde og bag hegn i haven, jeg kan slet ikke klare tanken om at midste dem.

• Peter K
    Peter K Tilmeldt:
    nov 2012

#2   20. nov 2012 yea problemet med den som dsv er kørt over var af den ikke var bange for biler elelr noget overhovedt men jeg har kun ude katte eller inde/ude katte :)dvs nu kun 1 kat snart to glæder mig så meget men er vildt bange for de ikke kan sammen smiley

• #3   20. nov 2012 Desto ældre en kat er, desto så meget mere svært kan det blive at sætte nye sammen. Men hvis de begge er neutraliseret, så øger du i hvert fald chancen for at det lykkes. Det bedste du kan gøre er at lade dem selv finde ud af det, lad være med at blande dig, selv om det kan være meget svært. Det er ok, hvis der bliver hvæset og måske også delt et par lussinger ud. Det sker der ikke noget ved. Det er først hvis der flyver totter rundt at du skal gribe ind. Men lad være med at stikke hænderne ned mellem 2 katte der slåsser, det er meget dumt. Et råd jeg selv burde lytte til. Kast i stedet for et tæppe over den ene og skil dem ad. Men mon det kommer dertil ?... jo mere afslappet du/i er, desto bedre.

• Peter K
    Peter K Tilmeldt:
    nov 2012

#4   20. nov 2012 mange tak for det fine råd og nej har selv taget ved lære af det med de slåsser min arm så ikke så køn ud gg smiley

• #6   20. nov 2012 Husk at kæl din "gamle" kat lige så meget som den nyankomne, og måske endda mere, så din "gamle" kat ikke føler sg tilside sat smiley . Hold dem evt adskildt først og lad den snuse til hinanden engang imellem, eller snuse til noget de hver især har ligge på smiley . Pøj pøj, de skal nok blive gode venner smiley

• Peter K
    Peter K Tilmeldt:
    nov 2012

#7   20. nov 2012 hun er steril smiley og mange tak for hjælpe alle sammen jeg glæder mig smiley

Kommentér på:
info hjælp katte

Annonce