3.373 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
7 Svar
Vinter ly til ude/vildkatte "gør det selv" Vinter ly til ude/vildkatte "gør det selv"
Det har er da en brand god ide !!!!
Vil lige se om jeg ikke kan finde en plastkasse i roderummet *S*
0 synes godt om
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.739
Det er det bedste til at isolere og holde på varmen, og så suger det noget af den fugt, der kommer og som ellers sætter sig på de indvendige sider af plastikkassen.
okt 2011
Følger: 5 Følgere: 6 Katte: 10 Emner: 53 Svar: 1.405
Mine katte vil også gerne være ude om natten og det er ikke altid jeg vågner, ved at de banker på ruden... så det er en god løsning hos mig og måske andre *S*
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
Vi huser heldigvis ikke på vildkatte, kun naboernes katte der åbentbart syntes vi har et godt rum at komme ind i, de kan komme ind i vores garage gennem en smadret rude, som vi ikke nænner at udskifte for kattene, så vi har valgt bare at fjerne glasset og sætte en træplade op med hul i så de kan komme ind, så finder de et sted at ligge, hvis vi har glemt at lukke ruden på en af bilerne så ligger de på et af sæderne, ellers ligger de rundt omkring, der er både isolering og gamel bilsæder derinde, så de kan altid holde varmen..
P.s ja det er en stor gagarge (ca. 110kwm tidligere værksted)
okt 2011
Det skal i hvert fald prøves *S*
jun 2009
Følger: 9 Følgere: 9 Katte: 2 Emner: 43 Svar: 343
Men jeg synes det er super flot af jer der laver små huse til vildkattene, bare jeg havde samme mulighed.
maj 2010
Følger: 1 Katte: 3 Emner: 2 Svar: 20
okt 2011
Det er saft suseme også en god ide!!!
Men der skal man vist være lidt mere handi mand *GG*
Vinter ly til ude/vildkatte "gør det selv"