Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Samling af havemøbler 300 kr.
  • Kør fliser/sten på genbrugspladsen 500 kr.
  • Slå græs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vinter ly til ude/vildkatte "gør det selv"
  • #1   21. nov 2012 Held og lykke med projektet og sørg i hvert fald for at bruge godt med halm.
    Det er det bedste til at isolere og holde på varmen, og så suger det noget af den fugt, der kommer og som ellers sætter sig på de indvendige sider af plastikkassen.

• #3   21. nov 2012 Jeg har desværre kun en overdækket teresse og der kommer både fye sne og regn ind, så det dur ikke med papkasser her hos mig.
    Mine katte vil også gerne være ude om natten og det er ikke altid jeg vågner, ved at de banker på ruden... så det er en god løsning hos mig og måske andre *S*

• #4   21. nov 2012 Rigtig god ide smiley

Vi huser heldigvis ikke på vildkatte, kun naboernes katte der åbentbart syntes vi har et godt rum at komme ind i, de kan komme ind i vores garage gennem en smadret rude, som vi ikke nænner at udskifte for kattene, så vi har valgt bare at fjerne glasset og sætte en træplade op med hul i så de kan komme ind, så finder de et sted at ligge, hvis vi har glemt at lukke ruden på en af bilerne så ligger de på et af sæderne, ellers ligger de rundt omkring, der er både isolering og gamel bilsæder derinde, så de kan altid holde varmen.. smiley

P.s ja det er en stor gagarge (ca. 110kwm tidligere værksted)

• #6   21. nov 2012 Her har jeg læ på tre sider, så det er vel bare, ikke at vende hullet mod siden, hvor vinden kan komme ind.
    Det skal i hvert fald prøves *S*

• #7   21. nov 2012 Bare et tip; Noget af det bedste til at isolere i mod kulde er flamingopap smiley

Men jeg synes det er super flot af jer der laver små huse til vildkattene, bare jeg havde samme mulighed.

• #8   22. nov 2012 Sikke en fin idé, tak for at dele. Jeg snupper den lige til min kattegruppe. smiley

• #10   22. nov 2012 Felis

Det er saft suseme også en god ide!!!

Men der skal man vist være lidt mere handi mand *GG*

Kommentér på:
Vinter ly til ude/vildkatte "gør det selv"

Annonce