{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
871 visninger | Oprettet:

Peter K
Peter K
Tilmeldt:
20. nov 2012
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 9

ny kat hjælp? {{forumTopicSubject}}

hejsa jeg har fået mig en ny kat blandning mellem huskat og skovkat hun er 3 år gammel og steriliseret vi har i forvejen en 3 år gammel hankat bare huskat også kastrert og der har ikke været nogen slåskamp kun hvææææs nå de kigger på hinanden fra vert sit rum i huset smiley og mille den nye ligger under sofaen og vil ikke rigtig ud jo nå hun ikke kan se bobby kommer hun gerne ud og er super kælen og spinder smiley det jeg gerne vil vide bliver hun mon ved med af ligge der inde under skal man spare det af så hun ikke kan komme under sofaen? det skal lige siges hun har kun været her i ca 26 timer ind til vider


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ny kat hjælp?
  • #1   25. nov 2012 Jamen, så er der ingen ko på isen. når man får en "ældre" kat, så skal man beregne lidt længere tid inden de bliver perlevenner eller accepterer hinanden. Så indtil videre synes jeg ikke der er nogle problemer. Jeg har selv for et par måneder siden fået en fertil hunkat, hun faldt til nogenlunde hurtigt, men der er stadig et par af mine de "gamle" hun ikke elsker endnu. Det gør ikke så meget, for hun accepterer de er her og de accepterer hende. Det anser jeg som positivt da de fleste af dem er fertile. Så jeg vil tro at du índen for få dage, vil se at der kommer en forandring og hun kommer mere og mere frem. Husk at hun også lige skal lære de nye dufte, lyde og jer at kende. Lad som ingenting og lad tingene gå sin gang, det er langt det bedste, selv om det ville være dejligt at se dem ligge og nusse i samme kurv.

  • Peter K
    Peter K Tilmeldt:
    nov 2012

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 9
    #2   25. nov 2012 yea men i dag fx har hun ligget under sofen hele dagen ind til jeg tog hende ud så blev hun ude nogle timer og hun har heller ikke spist noget før jeg tog mad og vandskål helt op i sofaen så spiste hun med stor lyst smiley håber det går over vil ikke af med hende reddet hende fra af blive aflivet da tidliger ejer var flyttet i lejlighed på 5 sal og hun ikke kunne komme ud mere

  • #3   25. nov 2012 Du har fået det bedste råd smiley jeg har også lige fået en kat på 1 år, 14 dage så var det bare fint.

  • Peter K
    Peter K Tilmeldt:
    nov 2012

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 9
    #5   25. nov 2012 yea men i dag fx har hun ligget under sofen hele dagen ind til jeg tog hende ud så blev hun ude nogle timer og hun har heller ikke spist noget før jeg tog mad og vandskål helt op i sofaen så spiste hun med stor lyst smiley håber det går over vil ikke af med hende reddet hende fra af blive aflivet da tidliger ejer var flyttet i lejlighed på 5 sal og hun ikke kunne komme ud mere

  • #6   25. nov 2012 Betragt den sofa som hendes sikre sone, og det er derfra hun vil overtage, ja overtage dit hjem, hvis du presser hende giver det bag slag.
    Min nye fik også sit første foder oven på klædeskabet, det var hans sikre sone, og på det værelse satte jeg vand og mad + bakke så han kunne bruge det, uden at gå for langt, der gik nogle dage inden han gik rundt over alt og mine gamle katte valgt, at stuen var deres sikre sted, de tog små ture ind for, at se om Røde var der endnu.


  • Peter K
    Peter K Tilmeldt:
    nov 2012

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 9
    #7   25. nov 2012 okay jamen jeg har også sat mad og vand i stuen tæt på sofaen tak for alle de gode råd smiley

  • #8   25. nov 2012 Det tager tid.....men det skal nok gå..... når bare vi pyllerede mennesker holder os på afstand og lader dem finde ud af det selv smiley

  • #9   25. nov 2012 Cuna, som jeg skrev om, kom ikke ned fra skabet hun havde fundet det første døgn til 1½. Jeg gav hende mad og vand derop, men jeg er sikker på at hun luskede sig ned om natten for at gå på bakken.
    Så tag det bare roligt.


  • #10   25. nov 2012 26 timer - så har du jo svaret. Giv tid.

  • #11   26. nov 2012 Hvordan går det med misserne ?? Er den nye begyndt at kigge frem ??

  • Peter K
    Peter K Tilmeldt:
    nov 2012

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 9
    #12   27. nov 2012 ja han gemmer sig ikke ret meget mere men de hvæser stadig smiley nu pt ligger hun og hygger på varmetæppet og den anden ligger under sengen og sover smiley

  • #13   27. nov 2012 Godt at høre smiley jeg fik Røde den første november, se lige et billede smiley det er forskelligt hver gang man får ny kat i flokken.

    profilbillede
  • Peter K
    Peter K Tilmeldt:
    nov 2012

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 9
    #14   27. nov 2012 nåååå smiley jeg håber også mine kommer til af sidde sådan smiley her er hun pt og har sovet på mit skød i næsten en time så hun er lige vågnet smiley

    profilbillede
  • #15   27. nov 2012 Ja der kan du se smiley min vil kun på skødet når han vil kæles og det er tit, men han bliver ikke liggende, heller ikke i sengen, så snart han er færdig så er det afsted ud at lave narestreger smiley

  • Peter K
    Peter K Tilmeldt:
    nov 2012

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 9
    #16   27. nov 2012 hehe sådan er han katten også han kommer kun op når han selv vil og smutter så snart han har fået nok smiley

  • #17   27. nov 2012 Det har nok ikke noget med kønnet at gøre, mine andre drenge hængte/hænger hele tiden hos mig smiley også den lille hunkat jeg har haft var en hænge mus,
    Jeg tror ham her har for travlt endnu.


Kommentér på:
ny kat hjælp?

Annonce