{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Juletræet med sin pynt .....eller ikke
  • #4   26. nov 2012 Mine katte kravler i det, så vi skal ikke have juletræ i år.. Hemi ligger sig til at sove på grenene og alt julepynt er enten splittet til atomer eller ligger rundt omkring.
    Men kattene hyggede sig smiley jeg hyggede mig bare knap så meget da det hele skulle ryddes op igen,

• #5   26. nov 2012 Den Første jul vi havde Coke og FIona formåede de at vælte juletræet hele 2 gange (hvilket enlig ikke burde kunne lade sig gøre)flænse alt pynt på de nederste grene i Småstykker, daske julekuglerne af og bruge dem som små fodbolde og i samarbejde med hinanden kravle op i toppen af træet og daske stjernen af, og det samme sceneri var der sidste år med en enkel lille killing hvor han om morgen hoppede rundt under et væltet juletræ;-)
    Så nej kattene herhjemme kan BESTEMT ikke lade juletræet være eller i det hele taget pynten i huset. julesmåkagerne for så sandelig heller ikke fred for kattene, skal det lige siges smiley

• #6   26. nov 2012 Jeg gider ikke engang prøve at pynte til jul smiley

profilbillede
  • #7   26. nov 2012 Sidste år kunne mine killinger godt, men jeg er bange for at i år bliver anderledes - Tutti er helt vildt legesyg, og hun elsker at løbe rundt over alt og angribe hvad hun kan.. Puha, vores stakkels juletræ smiley

• #9   26. nov 2012 Jeg har ingen ide om mine katte kan lade juletræet være, for jeg har valgt ikke at tage chancen, så vi har ikke juletræ, det er nu ikke kun pga kattene, men det er da en del af årsagen..

• #10   26. nov 2012 nogenlunde kan de smiley det er mest de første par timer de synes det er spændende, men vi binder træet fast i en krog oppe i loftet, pynter med ting der ikke kan gå i stykker hvis det skulle dratte ned, med børn hunde og katte skal der ikke så sarte ting på og så en god fod det står på smiley

• #11   26. nov 2012 He he Tjaa. I år har vi så Fie der er 6 mdr nu. Lige den aller værste lømmelalder ;o)
    Og jeg ved jo på forhånd, efter et meget langt liv med både katte og hunde, at juletræ/julepynt, fungerer ikke ret godt med hunde og katte i junior-alderen. Alligevel er jeg sådan en stor julenisse, at jeg nægter at droppe julepyntningen, bare fordi at jeg gennem hele December, skal fare rundt og samle op, klistre og lime sammen, hvad er gået itu efter en tur på gulvet....konstant! Jeg kan muligvis blive tvunget til at undvære mine fint udklippede karton-juletræer, der hænger i lange snore i alle stuevinduerne. Dem har jeg passet på i 25år: Og jeg har måtte tape et par af dem, som en fingernem katling kom for tæt på. Så de må nok vente med at komme op til næste år :o)
    Juletræet er et kapilet for sig selv. Jeg har oplevet at komme hjem til et væltet juletræ. Men der var det altså vores store Schæferhvalp, der ikke kunne forstå, hvordan vores lille kat bare kunne ligge inde midt på nogle af grenene og hygge sig. Hunden forsøgte derfor også at entre juletræet, hvilket den slap meget dårligt fra. Så hele molevitten røg omkuld....med kat og det hele ;o)
    Jeg som havde gjort mig særligt umage med at få hængt noget af det fine tynde lette lametta, man kan få, fint fordelt på div. grene. Jeg sagde ikke en lyd. Men begyndte bare sammenbidt at flå alt det sammenfltrede lametta sammen og så hænge noget nyt på. De knuste kugler, som jeg havde haft siden min barndom, gjorde ski heller ikke sagen bedre he he.
    Men jo. Selvfølgelig kommer hele det "Gertrud Sands'ke" pynteshow op i hele hytten alligevel. Det er da kun Jul en gang i året Oluf ;o)

• #12   26. nov 2012 NEJ mine kan absolut ikke lade juletræet stå. Jeg ved ikke hvor mange gange jeg har rejst skidtet. Selv om jeg er meget imod plastik, så har jeg alligevel skiftet alle kugler ud med nogen, der ikke kan smadres, sådan for en sikkerheds skyld. Heldigvis kan man få nogle i dag, der ligner at de er lavet af glas. Mit træ plejer at stå i et hjørne, så jeg sætter en fiskesnørre 2/3 oppe og sætter den fast på væggen med et meget lille søm eller krog. Levende lys eksisterer ikke mere på juletræet herhjemme desværre.

• #13   26. nov 2012 Puha, med tre katte og en baby på snart 1 år, så tror jeg også bare juletræet er afskaffet herhjemme smiley

• #14   26. nov 2012 Min barndomskat kunne ikke.. Hun kravlede ikke i det, men lå under det og daskede alt julepynt i 70cm højde ned..
    Tvivler STÆRKT på at mine killinger i år kan.. Jeg har planer om at sætte det op og så først pynte det efter et par dage.. Måske har de så leget og væsset klør færdig..

• #15   26. nov 2012 godt spørgsmål - jeg tænkte det samme igår.
    også medhensyn til juledekorationer - de hører altså julen til smiley .
    vi prøver for første gang i år, og der har også været livlig aktivitet omkring det. men det bliver tilgengæld fjernet når de er alene hjemme smiley . skal ikke komme hjem til noget splittet i atomer smiley .
    I år vil vi også prøve et lille juletræ, for at se hvad de siger til det smiley . den ene er virkelig legesyg og nysgerrig, den anden er lidt mindre legesyg og mere forsigtig. så det ville være sjovt at se smiley

• #16   26. nov 2012 Det er sjovt som ens principper ang. julepynt ryger sig en tur, når man får kat. Jeg har altid forsvoret, at jeg skulle have plastikkugler, men nu er alle kugler skiftet ud med plastik. Her plejer det nu kun at gå ud over pynten på de nederste grene. Den forsvinder lige så stille og roligt, for så at dukke op de mærkeligste steder løbet af januar.
    I øvrigt er alt andet julepynt solidt fastgjort, med et par klumper lærertyggegummi:-)

• #17   27. nov 2012 Min Felix kan absolut ikke på nogen tænkelig måde lade træet være!
    Han hopper op, hiver pynt ned, vælter det og kravler rundt i det!
    Vil også skynde mig at sige; det er hans første jul og han har aldrig set noget lignende.
    derfor er det nu stadig lidt irriterende

Kommentér på:
Juletræet med sin pynt .....eller ikke

Annonce