997 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Ny killing Ny killing

Hope er idag kommet hjem til Mette fra Århus, men ak er det ikke gået helt glat. Mette har en killing som er lidt ældre end Hope, men pigerne er ikke helt så glade for hinanden som Mette håbede. Hope er en rigtig bølle, hun knurre af den anden killing, men mest når hun spiser. Den anden tøs svare self igen med knurren og væsen. Mette spør så hvor lang tig det vil ta de her tøser at blive venner. Hope er 13 uger ca

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Montering af kattenet på altanen 800 kr.
  • Balancering af vaskemaskine 1.146 kr.
  • Ophængning og tilpasse rullegardiner 1.000 kr.
  • Udskiftning af vandhane 600 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 975 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny killing
  • #1   1. dec 2012 Jeg fik lige en killing på 16 uger hjem til vores kat på 8 mdr her i onsdags, de knurre da stadig lidt af hinanden, men ikke noget voldsomt, de hygger sig stille og roligt sammen. Sover tæt på hinanden. smiley

• #3   1. dec 2012 Skrev også at der nok gik nogle dage. Det har være min egen erfaring når jeg har fået en ny kat ind. Men tak for jeres svar jeg skriver det lige vidre smiley

• #5   2. dec 2012 Her hjemme har der ikke været noget problem med at spise med de andre.
    Men det skal så siges at Mettes første kat har hun købt på internatet, hvor Hope jo så kommer lige her fra hvor hun har haft 4 andre killinger at lege med. Så pt er Hope den mest dominerende, og den mindste smiley Men vi har aftalt at vi lader dem se hinanden an smiley

• #6   2. dec 2012 Hope er opgivet og kommer hjem igen smiley

• #7   2. dec 2012 Det var ikke lang tid de fik til at lære hinanden at kende, det er jeg godt nok ked af. smiley

• #8   2. dec 2012 Opgivet efter hvor længe ????
    De skal jo have tid, snuse, acceptere....

• #9   2. dec 2012 Jamen hun skrev igår at den blev hentet der, så det er ikke meget tid. Desværre. smiley

• #10   2. dec 2012 Jeg er ret sikker på, at Mettes killing lige nu går og leder efter Hope og ikke kan forstå, hvor hendes nye ven er blevet af smiley

Det havde kun været et spørgsmål om nogle dage.
    Så var de tonset rundt efter hinanden og leget på livet løs.

Hvor svært havde det været at give dem hver sin madskål i starten!

• #11   2. dec 2012 *Mega* - Jeg forstår fuldt ud hvad du mener, vi fik en ny killing i onsdags, og allerede nu er de som pot og pande. Så tålmodighed ville have hjulpet. smiley
    - Men håber bare at Hope får et nyt og godt hjem. smiley

• #12   2. dec 2012 Sanne H

Tak for svaret,, hmm,, det virker ihvertfald ikke som om at de har fået lov til at få den tid det nu engang kan tage.. Vi har efterhånden ført 5 basser sammen, nogle er gået rent ind i flokken efter en dag og andre tager jo lidt tid, heldigvis har det ikke taget meget mere end 4-5 dage før at de var fuldt accepteret på alle punkter her.

Det er virkelig ærgeligt at hun er blevet "opgivet",

Mega, ja Hope leder da helt sikkert efter sin nye ven, hun fik jo ikke længe til at se hende an, og acceptere hende ;/

• #13   2. dec 2012 Rettelse: Mettes killing leder da helt sikkert efter Hope .....

• #14   2. dec 2012 Hope var alt for dominerende fortæller mette. Og at den anden kat var alt for bange. Men nu regner jeg med at beholde Hope med mindre at den helt rigtige kommer.
    Lige pt har jeg 10 hvalpe der skal chippes og vac, men der efter når jeg har sparet op bliver hun fikset så hun ikke får killnger også bliver hun min lille Hope.

Kommentér på:
Ny killing

Annonce