{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
747 visninger | Oprettet:

kenneth J
kenneth J
Tilmeldt:
19. dec 2012
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 16

ny killing {{forumTopicSubject}}

hejsa folkens for en uges tid siden fik vi en lille ny killing på 14uger for vi synes at vores hankat bølle skulle have en af være sammen med...

ved godt det tager tid at sætte 2 katte sammen men vores bølle er lidt grov ved den nogengange, den kommer løbebe bagfra og springer på den og holder den fast som den også gør ved dens bamser som on den tror den nye kat er dens legetøj, er det normalt...? men på den anden side så går han og kalder på den lille når han ikke kan finde den

håber i kan hjælpe mig hilsen kenneth en ret ny katteejer efter 15år med min gamle hund som gik bort sidste år


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ny killing
  • #1   19. dec 2012 Tillykke med din killing.

    Ja, det er helt normalt og ser drastisk ud, men Bølle skal lige have rangordenen på plads:)
    Det kan se voldsomt ud, men så længe der ikke kommer blod, så skal du bare lade dem "more sig".
    Der er krig om hierakiet og mine tager stadig deres ture på2. år, men de elsker hinanden for sker der den ene det mindste, så kommer den anden ilende til for at hjælpe.
    Det er noget skidt hvis Freddie hoster - uha hvor vil Elvis gerne hjælpe.

    Hvis de kan ligge sammen eller du måske har set dem slikke hinanden så er det den ultimative kærlighedserklæring.

    Ting tager den tid ting skal tage:)


  • kenneth J
    kenneth J Tilmeldt:
    dec 2012

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 16
    #3   19. dec 2012 hejsa tak for svarene ja er nok bare mig som skal vende mig til det synes jo det er lidt synd for den lille... men den skal jo nok forsvare sig selv hvis hun synes det bliver for vildt

  • #4   19. dec 2012 Ja Freddie var da ikke ret stor inden han kunne få en tyk hale:)

  • #5   19. dec 2012 **vores hankat bølle**

    Hankastrat, ik'?


  • #6   19. dec 2012 Leg mellem katte kan se voldsom ud, men hvis ikke han bider hårdt og killingen ikke piber eller er meget bange for Bølle syntes jeg ikke du skal være nervøs, for så virker det som om han rent har accepteret killingen..
    Og ja som Tinka siger, så er Bølle vel kastreret, for ellers kan det går rigtig galt, nu ved jeg jo ikke om killingen er han eller hun, men hun kan betyde killinger om kort tid, han kan betyde mange slåskampe hvor enden bliver at Bølle jager killingen væk..


Kommentér på:
ny killing

Annonce