{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.304 visninger | Oprettet:

Lopper! Ak og Ve'! {{forumTopicSubject}}

Hej alle dejlige kattemennesker.
Jeg har desværre lige opdaget at min misser er angrebet af lopper!
FØJ jeg bliver helt frebrilsk ved tanken!
Jeg skal ned og hente loppe midler imorgen så snart butikkerne åbner.. men hvad skal jeg købe til hende? kun de dersens dråbe eller er der også shampoo osv.?
Hvad med mine møbler og min seng? de ting som jeg ikke lige kan smide i vaskemaskinen?? smiley lopperne kan jo leve i dem..
ååårh er helt ude af den!
HJÆLP mig meget gerne!
Hilsen en frustreret katteejer.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lopper! Ak og Ve'!
  • #2   28. dec 2012 Tusind tak for dit svar. alle råd kan bruges. er helt ude af den.

• #4   28. dec 2012 Jeg er begyndt at bruge lufenuron som skal gives oralt i stedet for i nakken. Du kan finde det her: http://www.webapoteket.dk/produkter/program-vet-oral-suspension-endosisbeh-6-stk

Har opgivet alle de midler som skal sprøjtes i nakken på dyret, de virker ikke alligevel.

Du køber også noget gift på spray som evt. kan fåes i brugsen i en stor spray og giver huset også i alle sprækker og tæpper og hvor kattene gerne vil ligge og sove.
    Husk at holde dyr væk fra lokalet i en times tid efter der er sprøjtet (inkl. dig selv) og spar ikke på det.
    Det gift jeg har til huset er købt i super brugsen og hedder Lotus Fluestop og koster 150 kr for en stor spray på 750 ml. Det lugter af roser.

• #5   28. dec 2012 Jo og suppler endelig med capstar piller mindst 1 gang ugentligt, jeg køber dem til store hunde og deler dem, det er billigere.

• #6   28. dec 2012 Hvis du eller en du kender har en damprenser, er den også god til at dræbe nyklækte lopper, og den er helt giftfri og kan bruges på næsten alle overflader, tæpper, madrasser etc - er ikke sikker på om den også tar æggene, de er jo nogen seje nogen.
    Og støvsugning hverdag, husk at smide noget loppedræbende i posen så de dør der og ikke kravler tilbage ud.
    smiley

• #7   28. dec 2012 Når katten har lopper giver du Capstar 1 tablet hver anden dag i alt 3 gange. Så bruger du Pipetterne. Grundig rengøring, som beskrevet i masser af tråde. Og så kan jeg også anbefale damprenser, som jeg selv har fået for nyligt.

Kommentér på:
Lopper! Ak og Ve'!

Annonce