{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kastration af hankat. (FYN)
  • #1   5. jan 2013 Jeg ved ikke om det er dyrt eller billigt - men Årslev dyreklinik har jeg gode erfaringer med (:

  • #2   5. jan 2013 Husk:
    Ofte hænger pris og kvalitet sammen - og undgå en dyrlæge der vistnok har taget navneforandring til Erik Tonnesen. Han er herinde kendt som dr. Dyredød.


  • Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 17 Følgere: 151 Katte: 6 Emner: 163 Svar: 3.367
    #3   5. jan 2013 Du skal bare passer på du IKKE ramler ind i denne dyrlæge, Dyrlæge Jens Breth Hansen, som også bliver kaldt " Dr. Dyredød" og han er desværre billig, da det er den eneste måde han kan få klienter på..:-( Han har også klinik på fyn.:-(

    Du kan læse mere om ham ved at skrive hans navn på google og læse denne hjemmeside også.

    http://www.stop-dyrlaege-breth-hansen.dk/

    Ja han har også taget nyt navn ...Erik Tonnesen


  • #4   5. jan 2013 Kæft hvor frækt af ham at skifte navn og så bare fortsætte smiley

  • #5   5. jan 2013 Michael Wadstrøm er billig og meget dygtig til smådyr.. Har brugt ham til både heste og katte/hunde og han er bestemt værd at anbefale til smådyrene som klart er der hans største kompetencer er..
    Benedikte Pontoppidan har også et rigtig godt ry, men har ikke selv brugt hende.. Dog var jeg nede og snakke med hende da mine killinger skulle neutraliseres og hun virker bestemt både billig og kompetent..
    Begge dyrlæger tager lidt over 800kr. og det er inkl. øretatovering..


  • #6   5. jan 2013 Ellers er der Østfyns dyrehospital v/ Peder Pedersen, han kan virke lidt distræt og er lidt "af den gamle skole", men jeg har været i praktik hos ham og jeg tror egentlig han er dygtig nok til sit arbejde og er heller ikke afvisende overfor nyt selvom han ofte godt kan virke til at bagatelliserer ens bekymringer..

  • #7   11. jan 2013 Tusind tak alle sammen! smiley
    Skal nok passe på, at jeg ikke støder ind i ham. smiley


Kommentér på:
Kastration af hankat. (FYN)

Annonce