Kiki bræger- jeg bliver sindsyg {{forumTopicSubject}}
Overskriften siger vel alt..
HUn mjauver hele tiden. Tit hvis hun er med mig på værelset gør hun det. HVis ikke jeg åbner døren tager hun noget at spise, sætter sig i vinduet eller lægger sg i sin hule. SElvfølgelig er det fordi hun ike vil være der, men hun vil gerne være hvor jeg er.
Hun plejer at elske at ligge der. HUn gør det om morgenen kl. 5 for der skal hun på toilet, men ellers er det helt uden grund.
Også bare når hun render rundt i huset.
Jeg tror at det er fordi hun savner de andre katte ?
Kiki er jo helt alene. Så hun render rundt og kalder. Jeg svarer.
MIn "moster" Heidi ejer Kikis tante som vi skal passe på et tidspunkt. Hun ringer i aften og siger måske noget om hvornår Thilde kommer. Det bliver godt for Kiki, hvis de kan enes nogenlunde, hvilket de garanteret kan..
Tror i ikke bare at det er fordi hun er ensom?
apr 2006
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 2 Emner: 23 Svar: 137
ja kender det godt har 11 katte selv men de gør det også men lige så snart jeg går ind til dem og tager dem op så er der ikke noget. tror måske det er fordi de savner noget opmærksomhed fra en.
nov 2005
Følger: 21 Følgere: 20 Katte: 2 Emner: 93 Svar: 1.121
Sådan er mine ihvertfald.. Min Ally kan også finde på og rende rundt og "snakke" med sig selv..
Men jeg synes bare det er hyggeligt.. Okay ikke kl 6 om morgenen..
jan 2006
Følger: 12 Følgere: 12 Katte: 2 Emner: 127 Svar: 1.456
feb 2006
Følger: 27 Følgere: 25 Emner: 379 Svar: 4.278
feb 2005
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 16 Svar: 27
mar 2006
Følger: 12 Følgere: 11 Katte: 2 Emner: 105 Svar: 412
mar 2006
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 8 Emner: 5 Svar: 113
Det er vel hvad man kan forvente, når man anskaffer sig en kat, er det ikke? Det fik jeg i hvert fald af vide, da jeg ville have min første kat... og nu har jeg 9 katte. Fik af vide nogle katte snakker mere end andre og man kan ikke forvente, at den kat man får er lige så stille og rolig som naboens kat - katte er jo heller ikke ens.
Så da mine katte begyndte at snakke meget, fandt jeg det bare ganske naturligt og kunne ikke hidse mig op over det på nogen måde. Det er vel bare en måde de udtrykker sig på.
Måske skulle du i stedet for, at blive sindsyg, give katten din fulde opmærksom... måske er det bare det katten vil have, som flere også nævner?!
Med venlig hilsen
Kat-ly
Kiki bræger- jeg bliver sindsyg