{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
955 visninger | Oprettet:

Kiki bræger- jeg bliver sindsyg {{forumTopicSubject}}

Overskriften siger vel alt..

HUn mjauver hele tiden. Tit hvis hun er med mig på værelset gør hun det. HVis ikke jeg åbner døren tager hun noget at spise, sætter sig i vinduet eller lægger sg i sin hule. SElvfølgelig er det fordi hun ike vil være der, men hun vil gerne være hvor jeg er.
Hun plejer at elske at ligge der. HUn gør det om morgenen kl. 5 for der skal hun på toilet, men ellers er det helt uden grund.
Også bare når hun render rundt i huset.
Jeg tror at det er fordi hun savner de andre katte ?
Kiki er jo helt alene. Så hun render rundt og kalder. Jeg svarer.

MIn "moster" Heidi ejer Kikis tante som vi skal passe på et tidspunkt. Hun ringer i aften og siger måske noget om hvornår Thilde kommer. Det bliver godt for Kiki, hvis de kan enes nogenlunde, hvilket de garanteret kan..

Tror i ikke bare at det er fordi hun er ensom?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kiki bræger- jeg bliver sindsyg
  • #1   12. apr 2006 Hmm

ja kender det godt har 11 katte selv men de gør det også men lige så snart jeg går ind til dem og tager dem op så er der ikke noget. tror måske det er fordi de savner noget opmærksomhed fra en.

• #2   12. apr 2006 Det kan godt være fordi hun føler sig ensom.. Elllers er det bare for at forsøge at få din fulde opmærksomhed..
    Sådan er mine ihvertfald.. Min Ally kan også finde på og rende rundt og "snakke" med sig selv..
    Men jeg synes bare det er hyggeligt.. Okay ikke kl 6 om morgenen..

• #3   12. apr 2006 Mine tøsser snakker også meget, men det er mest når de vil have noget opmærksomhed, eller skal lukkes ud el.lign. Men ja, det kan være smadder irriterende, hvis der ikke lige er nogen grund.... OGSÅ kl. 06.00 om morgen... Men så kan man jo sige at man ikke sover tiden væk.... smiley

• #4   12. apr 2006 hihi, ja sådan et par katte ka nemt drive en til vanvid med deres jamren, trixie miawer konstant og meget højt, daffy gør det kun om natten når vi sover, det er ganske træls at høre på

• #5   13. apr 2006 Kalle drengen går også og snakker men det er kun hyggeligt ... Det bete kære skind !

• #6   14. apr 2006 Loui "snakker" også tit .. men det er for det meste fordi han vil have opmærksomhed, eller op og hænge i mine arme .. smiley

• #7   14. apr 2006 Hejsa

Det er vel hvad man kan forvente, når man anskaffer sig en kat, er det ikke? Det fik jeg i hvert fald af vide, da jeg ville have min første kat... og nu har jeg 9 katte. Fik af vide nogle katte snakker mere end andre og man kan ikke forvente, at den kat man får er lige så stille og rolig som naboens kat - katte er jo heller ikke ens.

Så da mine katte begyndte at snakke meget, fandt jeg det bare ganske naturligt og kunne ikke hidse mig op over det på nogen måde. Det er vel bare en måde de udtrykker sig på.

Måske skulle du i stedet for, at blive sindsyg, give katten din fulde opmærksom... måske er det bare det katten vil have, som flere også nævner?!

Med venlig hilsen
    Kat-ly

Kommentér på:
Kiki bræger- jeg bliver sindsyg

Annonce