{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.216 visninger | Oprettet:

LØBETID - Tisser i toilettet - Hjælp :o) {{forumTopicSubject}}

Hej KG.

Jeg er ikke den super aktive bruger herinde, men jeg er her.. Og lure.. smiley

Nej, jeg har nogle kedelige spørgsmål..
Når en hunkat er i løbetid (burde hedde jamretid), vare den så ca. 7 dage? Hun er indekat...
Hun får p-piller nu, men fremtidigt så ville en sterilision være bedre! Hvad er ulemperne derom?
(jeg kan kun se fordele) Jeg tænker, tager de på? humør? osv.

Et helt andet spørgsmål..

Tisser jeres katte også i toilettet ? smiley haha
Jeg tror altså Victor gør det... Eller så er hun bare holdt op med at tisse i bakken..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  LØBETID - Tisser i toilettet - Hjælp :o)
  • #1   3. feb 2013 Ja det vil være bedst at få den steriliseret, for hvis de får p piller i længere tid kan de faktisk blive syge af det.

    Nogle katte tager på, det gjorde min hunkat, men det stresser også en hunkat en del at være i løb.


  • jan b
    jan b Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 1 Svar: 76
    #2   3. feb 2013 Der er kun fordele ved at neutralisere, og jo tidligere desto bedre. Det er sundere for katten, og rent faktisk så bliver de fleste katte "humørsyge" af p-pillerne, så de plejer også gerne at blive mere kælne osv når de neutraliseres.

    Og ja, en løbetid varer ca. 7 dage. Men hun er da forhåbentlig ikke i løbetid når hun får p-piller?


  • #3   3. feb 2013 Ja, jeg ved godt det er sundere end p-piller.. Det er jo også derfor at fremtidigt, skal hun det smiley

    Jan b:
    Hun begyndte på pillerne, på den første løbetid jo smiley


  • #4   3. feb 2013 <i>Tisser jeres katte også i toilettet ? haha
    Jeg tror altså Victor gør det... Eller så er hun bare holdt op med at tisse i bakken.. </i>

    Øhhh hvor længe har de stået på at du har bemærket at hun ikke tisser i bakken??
    Altså det er før hørt om at nogle katte lærer sig selv at bruge toiletet, men yderst sjældent..
    Jeg er mere nervøs for at hvis det er noget du har opdaget indenfor kort tid, at hun så holder sig pga en urinvejsinfektion, feks blærebetændelse eller noge andet..

    Dine spørgsmål med løbetid og sterilisering der er jeg enig med de 2 andre





  • #5   3. feb 2013 Måske hun tisser i brusekabinen. Kan være hun har/haft haft blærebetændelse og forbinder bakken med smerte nu.

    Enig med de andre i sterilisation. Der er ingen ulemper


  • #6   3. feb 2013 Heidi:

    Altså.. Det er... længe smiley

    Jeg opdagede det ved, at hun havde fået kul på poterne og så opdagede jeg at toilet brættet blev beskidt...
    og sådan har det forsat, med det beskidte toiletbræt.. og ja.. Så lagde jeg mærke til, at hun ikek rigtig ville tisse i kattebakken mere..

    (hun var ved dyrlæge for... 14dage siden) For bestilling til p-piller smiley


  • #7   3. feb 2013 Thilde;


    Hun har ikke mulighed for at tisse andre steder... Altså forstå det ret.. Der er lukket i brusekabine, og intet er vådt/lugter nogen steder...


  • #8   3. feb 2013 Altså hvis det er længe og du ikke har mistanke til hun holder sig så ok..

    Men med hensyn til at du siger du har været ved dyrlæge for 14 dage siden har jo intet med urinvejene at gøre, formoder ikke du afleverede en urinprøve som blev testet ved den anledning..

    Du skal bare være 100% sikker, for en fyldt blære der ikke bliver tømt kan have dødelig udgang..

    Men sjovt hvis hun har lært sig at gå på toilet... smiley



  • #9   3. feb 2013 Nej, mine katte har slet ikke adgang til toilettet, og hvis de havde ville låget være lukket, så jeg ikke ricikere katten falder i og drukner..

    Ulempen ved ikke at sterillisere er at katten kan få livmodersbetændelse og dø af det


Kommentér på:
LØBETID - Tisser i toilettet - Hjælp :o)

Annonce