{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fe pels og knuder
  • #1   11. feb 2013 Wow hun er smuk smiley
    Kan desværre ikke hjælpe. Mine er korthårede og kan stadig ikke lide at blive kæmmet.... det har taget flere år at lære dem at nyde en lille kam tur i nakken...
    Men der er masser af maincoon ejere her inde som måske har nogle fif til dig smiley

• #2   11. feb 2013 Dem vil jeg så håbe at høre fra smiley
    Hun skulle nødig hade kammen endnu mere hehe .. Selvom det er sådan en der skær hårende imens smiley

• #3   11. feb 2013 mit råd til dig er nok at ofre lidt penge og tage forbi en kattefrisør...de er erfarne i hvordan man gør og du vil lære så utrolig meget af et sådant besøg om hvordan du griber det an....hun er voksen så det er svært at forklare hvordan man gør, så for ikke at få en mere panikslagen/sur kat kunne det være en god løsning...især en af dem som ikke bedøver dem men som virkelig arbejder med katten og ejeren om hvordan man gør smiley har selv to hårboldte herhjemme men de er blevet vænnet til at blive friseret fra små af så de ligger der bare indtil man er færdig smiley

• #4   11. feb 2013 Hun har vist pels som min Manne, han kan så godt lide at blive børstet, og bliver let filtret alligevel, han blivet børstet hver dag og jeg må alligevel klippe knuder, det er vores aftale smiley han lader sig børste, men er der knuder kan han ikke lide det, så de bliver klippet.
    Hvis du googler kattefrisør finder du nok en fra Herning og hun har en god hjemmeside og hun er også på youtube hvor hun børster katte.

• #5   13. feb 2013 Du kunne lærer hende at blive glad for børsten, via godbidder og ros og lade hende lege med en xtra børste for at aflede hende lidt. Måske en tur i bad med de rigtige produkter, evt spørg ann dorit om råd - http://www.mysterycoons.dk/mcpetshop/mcpetshop-front.htm

Kommentér på:
Fe pels og knuder

Annonce