Katte-trimmer fåes de?? Katte-trimmer fåes de??
Jeg har en hvid kat, som stort set altid har store knuder i pelsen, især under maven og i bukserne. Dyrlægen siger, at det er fordi hvide katte har en helt anden pels, end katte med farve?!
Jeg plejer at klippe dem af efterhånden, som jeg opdager dem. Men nu er de så mange, så jeg slet ikke kan følge med.
Hendes pels er meget fin (sådan lidt fe-hårsagtigt) Jeg har prøvet at trimme hendes pels, med min kærestes hårtrimmer, men hendes hår er alt for fine til at den kan få fat.... Hun bliver ellers meget ofte børstet, og hun nyder det... tror også måske at det generer hende med knuderne.
Er der nogle, som kan komme med nogle råd omkring knuder i pelsen?
Jeg vil meget gerne have fat på sådan en trimmer til katte, men kan de få fat i de små fine hår???
Jeg håber at nogle kan hjælpe mig ( og min Avalon) :o)
dec 2006
Følger: 21 Følgere: 15 Katte: 4 Emner: 29 Svar: 488
Missemor, nej jeg børster hende heller ikke med en almindelig børste. Jeg har sådan en kam, som tager de døde hår... kan ikke huske, hvad den hedder, men den er købt hos dyrlægen. Den er ellers ret god, til at fjerne de løse hår.
Missefiren, jeg kan desværre ikke bruge en almindelig klipper, til mennesker. Hendes pels er alt for fin til at den vil tage fat. Men ytak for dit råd.
nov 2007
Følger: 23 Følgere: 22 Katte: 6 Emner: 7 Svar: 1.523
Når knuderne er kommet, bruger jeg en kam som skærrer sig gennem knuden.
dec 2006
dec 2006
Katte-trimmer fåes de??