2.540 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
8 Svar
hjælp! Hvornår har en kat feber.? hjælp! Hvornår har en kat feber.?
hvornår har en kat feber???
min kat har ikke rigtig været sig selv på det sidste, og gider ikke rigtig spise, dens temp. er 37.7 grader?
0 synes godt om
sep 2012
Følger: 3 Følgere: 3 Katte: 1 Emner: 13 Svar: 1.078
At han ikke gider spise kan være han er træt af maden, har du forsøgt at give ham noget andet?
Da min kat ikke ville spise var det fordi han havde Mave og Tarm problemer. Så hvis jeg var dig ville jeg starte ud med at give ham en hjemmelavet kyllinge suppe.
til suppen: køb en hel kylling, skær den i lidt mindre stykker(skær gerne de store lår knogler over så marven kommer ud i suppen) Kog den i 2-3 timer, Si kød og kogler fra, skil alle kogler væk fra kødet og læg kødet tilbage i suppen. Tag nu de store lår kogler og skær dem på langs så du kan få mere marv ud og bland det i suppen(altså marven blandes tilbage i, koglerne skal ud og væk). Så er den klar Den kan fryses i mindre portioner men ellers holder den frisk 3 dage i køleskabet. Når den er kølet bliver den helt gele agtig det ser sjovt ud.
Hvis han spier suppen og begynder at få det bedre har han nok problemer med fordøjelsen. Så vil probiotics som Bio-kult(kan fås hos naturbaby.dk) hjælpe.
aug 2010
Følger: 1 Følgere: 1 Katte: 2 Emner: 13 Svar: 45
sep 2012
Følger: 2 Katte: 3 Emner: 2 Svar: 41
Har aldrig forstået hvorfor folk spørg tilråds herinde og ikke ringer til dyrlægen med det samme...
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
Men hvis du har en kat der ikke rigtig vil spise så er det til dyrlæge med den, der kan være et utal af årsager til at en kat ikke vil spise og er sløj, så afsted til dyrlæge..
Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.368
jan 2012
Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.368
jan 2012
Men kors hvor kan man blive irriteret på sig selv når man formår at smide noget væk som man lige har siddet med (tror man, for man har da selvfølgelig lige haft det med et eller andet sted og lagt det et åndsvagt sted)
hjælp! Hvornår har en kat feber.?