Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Brændekløvning 4.000 kr.
  • Hjælp til installation af LG smart tv og tv-streamer 800 kr.
  • Diverse opgaver 4.060 kr.
  • Anthony Bok spisebord 1.275 kr.
  • Handyman 1.000 kr.
  • Reparation af Weber gasgrill 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp! Hvornår har en kat feber.?
  • #1   12. feb 2013 Jeg ved ikke noget omkring feber hos katte.

At han ikke gider spise kan være han er træt af maden, har du forsøgt at give ham noget andet?

Da min kat ikke ville spise var det fordi han havde Mave og Tarm problemer. Så hvis jeg var dig ville jeg starte ud med at give ham en hjemmelavet kyllinge suppe.

til suppen: køb en hel kylling, skær den i lidt mindre stykker(skær gerne de store lår knogler over så marven kommer ud i suppen) Kog den i 2-3 timer, Si kød og kogler fra, skil alle kogler væk fra kødet og læg kødet tilbage i suppen. Tag nu de store lår kogler og skær dem på langs så du kan få mere marv ud og bland det i suppen(altså marven blandes tilbage i, koglerne skal ud og væk). Så er den klar Den kan fryses i mindre portioner men ellers holder den frisk 3 dage i køleskabet. Når den er kølet bliver den helt gele agtig det ser sjovt ud.

Hvis han spier suppen og begynder at få det bedre har han nok problemer med fordøjelsen. Så vil probiotics som Bio-kult(kan fås hos naturbaby.dk) hjælpe.

• #2   12. feb 2013 Kattes temperatur er generelt højere end menneskers så umildbart er det ikke for højt. Men et smut til dyrlægen er aldrig en dårlig ide hvis man er i tvivl om der er noget galt.

• #3   12. feb 2013 Temperaturen er meget normal smiley
    Har aldrig forstået hvorfor folk spørg tilråds herinde og ikke ringer til dyrlægen med det samme...

• #5   12. feb 2013 En kats tempertur ligger normalt mellem 37,5 og 38 grader, så 37,7 er helt normal temperatur.

Men hvis du har en kat der ikke rigtig vil spise så er det til dyrlæge med den, der kan være et utal af årsager til at en kat ikke vil spise og er sløj, så afsted til dyrlæge..

• Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.368
    #6   12. feb 2013 Normal temperatur på en kat ligger imellem 38-39 grader.

• #7   12. feb 2013 Århh for filan Janne så huskede jeg forkert smiley godt der er nogle der er bedre til at huske end mig smiley

• Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.368
    #8   12. feb 2013 Haha ...Ja jeg er heller ikke den bedste til at huske, griner sommetider af mig selv, når man feks. ikke kan finde en ting og den så ligger lige foran øjnene af en *GG*

• #9   12. feb 2013 Hehehe ja de siger det med mangel på hukommelse kommer med alderen, men jeg syntes ski altid min har manglet, tror det er medfødt smiley smiley
    Men kors hvor kan man blive irriteret på sig selv når man formår at smide noget væk som man lige har siddet med (tror man, for man har da selvfølgelig lige haft det med et eller andet sted og lagt det et åndsvagt sted) smiley

Kommentér på:
hjælp! Hvornår har en kat feber.?

Annonce