{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
942 visninger | Oprettet:

Lidt hjælp her? - neutralisering af killinger hvornår? {{forumTopicSubject}}

Jeg har to katte, der er født den 17 april.. dermed er de lidt over 4 mdr. Jeg har en han og hun fra samme kuld.. Jeg vil gerne have begge katte steriliseret og kastareret, Men har så et spørgsmål hvor længe der ca vil være før min hankat, sofus bliver kønsmoden. Og er det for uresikabelt, at jeg først venter til næste mdr. med at kastarere ham? Eller skal det gøres nu? Ville jo virkelig ikke være godt hvis de fik børn sammen.

Men jeg ville helst vente til næste mdr. Så er det bare hvor længe vil i mene jeg må vente?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lidt hjælp her? - neutralisering af killinger hvornår?
  • #1   29. aug 2008 Hvorfor vil du vente med neutralisering af dine to katte? Jeg ville få det gjort så hurtigt som muligt.


  • #2   29. aug 2008 Nu ved jeg ikke hvorfor du helst gerne ville vente, men jo hurtigere jo bedre...

    Har selv 2 killinger af hvert køn, som er søskende.
    De er nu 15 uger og skal neutraliseres om 3 uger... ville ha fået det gjort allerede i denne måned, men det har udelukkende været pga. økonomi og planlægning af tid, at jeg fik lavet aftale i september i stedet... dermed opnår jeg en del rabat, da jeg skal ha 5 katte med på en gang... (3 andre skal ha tandrensning)

    Så hvis det er noget med penge, så er der da en del dyrlæger, der giver rabat, hvis man kommer med flere katte på en gang.


  • #3   29. aug 2008 jeg fik 5 killinger neutraliseret da de var 16 uger...... og det var let..... de var friske allerede samme eftermiddag, hvorimod de voksne først var friske dagen derpå.....hver gang jeg har fået fixet katte der var voksne har det kostet mig min nattesøvn, for jeg har haft dem mandsopdækket til de var friske

  • #4   29. aug 2008 Det er netop pga penge jeg ikke rigtig kan denne mdr. Og så var mit spørgsmål hvor længe man må vente..

    men jeg må finde penge til det nu her....


  • #5   29. aug 2008 Helle H
    Prøv at snakke med dyrlægen om en evt afdragsordning - det ved jeg, mange dyrlæger har, hvis man forklarer dem, at man gerne vil have neutraliseret sine katte men ikke rigtig har råd...


  • #6   29. aug 2008 Oki det vil jeg da prøve.. tak for det...

  • #7   30. aug 2008 jeg læste faktisk et andet sted om en pige der skulle til dyrlæge med sin 5 mdr gamle killing for atfå den steriliseret og der kunne dyrlæge konstatere at katten allerede var gravid så hvis du virkelig ikke kan skaffe pengene skal du holde godt øje med dem..

Kommentér på:
Lidt hjælp her? - neutralisering af killinger hvornår?

Annonce