3.677 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

kattetis kattetis

Hej allesammen, da min nye Kat Lakrids flyttede ind, tissede han den første aften på gulvtæppet, og selvom vi har fået pletten væk, kan vi ikke få lugten væk.
Han har siden den ene gang udelukkende brugt kattebakken, så det er ikke fordi han, gør det igen oven på.
Er der nogen der ved hvordan vi får lugten væk??

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Tilstoppet afløb 720 kr.
  • Vejledning til valg af matrialer og løsning af træterrasse ovenpå eksisterende fliser 1.000 kr.
  • Installing fence gate 950 kr.
  • Hylde mursten 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kattetis
  • #2   16. feb 2013 Han er Kastereret, og vi ved han ikke strinter, pletten er væk men hvad kan man så gøre for at fjerne lugten??? Er helt klar over at man skal passe på m rodalon i forhold til kat.

• #3   16. feb 2013 Og han er ca. 1,5 år.

• #4   16. feb 2013 R10 er suverænt som lugtfjerne. Det kan endda (koncentreret) tage hankattetislugt fra fertil hankat. Ellers kan jeg anbefale hvis lagereddike.

• #5   16. feb 2013 Kan kun være enig i rådet med R10, købte det efter at Marianne havde anbefalet det i en anden tråd, min hunkat havde tisset udenfor bakken ved et uheld, på den bakke jeg har i gangen som er det eneste sted hvor vi har tæppe, og jeg rengjore grundigt med sulfo (som jo også dræber bakterier) og så dryssede jeg kartoffelmel på som lå og sugede fugt i et døgn hvorefter jeg støvsugede og slutteligt sprøjtede R10, man kan slet ikke lugt noget kattetis..

Kommentér på:
kattetis

Annonce