{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
674 visninger | Oprettet:

vibeke a
vibeke a
Følger: 1 Emner: 11 Svar: 34

mine katte tog en snak {{forumTopicSubject}}

ja, jeg må bare dele dette, jeg har en palme, som jeg sat i soveværelset, for de ikke skal spise den helt, men så idag glemte vi at lukke døren, og da vi så kommer hjem, er der to katte der ikke kommer og siger hej som de plejer, og med det samme tænker jeg, ´bare de ik er syge' men næ, hannen (jean) gemte sig under sengen og hunnen (mimi) kom så frem, og så meget meget trist ud, jeg havde lige travlt med at lægge noget fra mig osv. og han lukker så hurtigt døren i soveværelset, jeg siger hvad ? og han flækker af grin, jeg kæmper mig frem til døren for han ville ik have jeg sku se, og ja der stod min palme og hang med de få blade der nu var tilbage, efter at kattene havde taget en lørdags snak...
jeg kan kun grine, for Mimi ser meget meget mæt ud lige nu og har lagt sig til rette. men hun laver vel heller ikke mere idag nu har hun tros alt været med til at spise en palme idag.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mine katte tog en snak
  • #1   16. feb 2013 hehehe...

Jeg har lidt samme problem... min ene kat elsker at spise mine orkideer(hans ide om at spise planterne er grunden til at jeg har valgt orkideer som ikke er giftige).. selvom han har sin egen kattevenlige bregne til at tygge på så spiser han altid af mine orkideer når han går forbi dem... typisk smiley

Da han kan åbne døre er der ikke noget sikkert sted i huset Oo

• #2   16. feb 2013 Har du styr på hvilke palme du har ... og har du tjekket om den er giftig for katte ????

• #3   17. feb 2013 Yup har tjekket flere gange smiley mange lister og alle sagde det samme at denne stue bregne ikke var giftig.

• #4   17. feb 2013 min oli spiser heldigvis ikke nogen planter, men han ''plukker'' dem tilgengæld og ligger blomsterne eller bladene ved siden af smiley

• vibeke a
    vibeke a Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 1 Emner: 11 Svar: 34
    #5   17. feb 2013 Vores er heller ikke giftig for katte, heldigvis. de tro nok bare det er kattegræs i stor format. her

• #6   17. feb 2013 Hahahahahaha det er sku da skægt

• #7   17. feb 2013 ja mine katte gider ikke kattegræsset, jo hvis jeg sider med et blad og vifter det foran næsen på den ene så spiser han det lystigt. jeg kan dog vise ham hvor katte græsset er 1000gange og han ignorere det, men giv ham en plante der vifter lidt med bladende så er han der!
    Min katteurt fejlede i sommers på altanen men vil prøve at få den til at gro igen i år. De elsker når jeg groer dem noget katnip katteurt ^^

• #8   18. feb 2013 Ville gerne have set et billede af den palme efter sådan en tur hahaha.. Vi har ingen planter i hytten for de kan ikke få lov til at stå i fred så væk med dem..

Kommentér på:
mine katte tog en snak

Annonce