{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
974 visninger | Oprettet:

Mine katte blev passet {{forumTopicSubject}}

denne weekend af min søster, mens jeg besøgte Sally herinde fra i Gylland *Ss* (havde en rigtig hygge weekend)
Nå men min søster kom jo forbi et par dage før jeg skulle afsted, så hun kunne få lidt instrukser om hvorn og hvorledes med mad, vand, godbidder og optændning af brændeovn så misserne ikke frøs.
Skal lige siges at min søster er nøje udvalgt til at passe dem da Gizmo jo er lidt speciel og er ikke alle mennesker han kan lide, men han har altid haft en ting med min søster og hun er helt ok i hans verden..
Og kæmpe ros til min søster som har nusset om mine katte til UG... Hun har husket at give Tessa dåsemad først, i den rigtige skål og derefter Gizmo (har små ritualer med mine katte og det er et af dem) hun og min niece har leget med Tessa så hun blev kørt godt træt, hun har fået lov til at børste Gizmo og da hun i dag fortalte i telefonen at hun også havde børstet Tessa tænkte jeg ja ja den er god med dig... det gider Tessa da ikke, men hold da helt fast... børstede Gizmo lige for lidt siden og Tessa lå så bagved på kradsetræet.. tænkte nåårh ja... kan da lige prøve og tog forsigtigt og kørte kammen gennem pelsen på Tessa... det kan man godt gøre et par gange uden hun smutter, men hun blev så sandelig liggende uden at gå.. så nu har jeg både redt og børstet hende igennem uden problemer og hun spandt imens... Ved ikk hvad min søster har gjort ved hende, men hvad end det er så virker det *GG*
Så fremover skal Tessa også børstes, skal lige siges at Tessa har en fantastisk pels der ikke har brug for at blive redt og den filter aldrig, men hvis hun kan lide det vil jeg da klart forsætte, og håber på at jeg på denne måde kan få et tættere bånd til hende.

Da jeg var ovre i Gylland, købte jeg da også lidt til misserne, bla en katteseng, et tæppe til dem de kan ligge på i sofaen og nogle drillepinde (drillepindende tager jeg så først frem når jeg får min killing så de er hele til den tid).. Der er lidt billeder inden i mit fotoalbum.. ikke så mange, faktisk kun 3 i kan lure på hvis i har lyst
http://www.kattegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=3153

Hvordan får i jeres katte passet hvis det er over kortere tid?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mine katte blev passet
  • #1   26. nov 2007 Det er dejligt, når man ved at kattene har det godt, når de bliver passet:o) Da vi tog til Tunesien i juni, kørte jeg Damian hjem til min mor.. han ville slet ikke med hjem igen, han elskede at han kunne løbe ud og ind ( i sele) Jeg bor på første sal, så der kan han ikke selv bestemme..
    Vil helst at min familie passer misserne, men de bor så langt væk.. så må naboen eller vennerne træde til:o)


  • #2   26. nov 2007 Louise
    Jeg er så heldig at det meste af min familie bor lige om hjørnet, normalt passer min veninde mine katte hjemme hos hende, men deres kat er rædselsslagen for mine katte så det ville være synd.
    Dejligt din mor kunne hjælpe... meeeen ikke så fedt når man kan se ens kat har haft det for godt, man vil jo gerne tro at man selv kan tilbyde den mest *GGG*


  • #3   26. nov 2007 ja nemlig.. hehe:o) men han fandt hurtigt ud af, at godbiderne er bedre her.. og nu da vi har fået en kat mere, så vil han ikk herfra.. hehe..
    Det må være dejligt, at familien er tæt på i sådanne situationer.. men ja må jo køre turen den ene gang om året, hvor vi er mere væk end en weekend.. :o)


  • #4   26. nov 2007 uhhaa.. Det er min mor der skal passe dem hvis jeg skal nogen steder, ville ikka have samvittighed til andet og så er jeg sikker på de får alt hvad de behøver..

  • #5   26. nov 2007 Hvor er det bare dejligt at høre :o) Super søster du har dig der lyder det til.

    Men Gylland? Åårh, der er vel også gylle i resten af landet? ;oP


  • #6   26. nov 2007 Det lyder til at du sagtens kan tage ud og rejse med god samvittighed :o)

    Jeg har en rigtig god aftale med min bror og hans kone som har 5 katte. Når de er ude og rejse er jeg hos dem om morgenen for at fodre, nusse, skifte vand, tømme bakker og lukke dem ud. Tager ca. 45 min. Omkring kl. 18 kommer jeg igen for at lukke kattene ind igen, fodre, skifte vand, give snacks og nusse. Tager ca. 45 min. Hvis de er væk 1 uge plejer jeg gerne og overnatte 1 eller 2 gange.

    Når jeg er på ferie er det så min bror eller mine forældre der kigger forbi 2 gange om dagen for og fodre, skifte vand, give snacks, tømme bakker og nusse. Mine katte plejer og komme ud om dagen, men når jeg er væk er de inde. Har ikke nerver til hvis der skulle ske noget mens jeg er væk.


  • #7   27. nov 2007 Kan se der er rigtig rigtig mange der bruger deres kære familie ligesom mig, hvor er det dog dejligt man har dem at trække på, og så må man jo indimellem gøre gengæld hvilket jeg også gør som kattepasser for deres katte.

    Eva K ja det er dejlig søster jeg har, og bedst er det jo at mine reserverede katte elsker hende..
    Faktisk lugtede der slet ikke af gylle derhenne*GG*


  • #8   27. nov 2007 Smiley - haha, der kan du jo bare se ;oP

  • #9   27. nov 2007 kan nu godt lide den menneskelige mentalitet på GJylland, er som de er mere afslappede end sjællændere...
    Men jeg bliver jo nødt til at gasse de jyder lidt, kan slet ikke lade være smiley


  • #10   27. nov 2007 haha, gasser du os nu også? Er der ikke nok med al den gylle, skal vi også lugte til dine prutter? ;o)


    Men det er jeg da glad for at du kan, hehe


Kommentér på:
Mine katte blev passet

Annonce