{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.361 visninger | Oprettet:

Mine katte "slås"? {{forumTopicSubject}}

Hej, som overskriften siger, "slås" mine katte hele tiden.
Jeg ved ikke om de er for alvor eller ej, for de hvæser og og sprutter af hinanden, men der er ingen af dem der har den mindste skramme?

De har gået sammen siden Januar, men de er først begyndt på at være efter hinanden hele tiden efter de blev sterilliseret for 2 uger siden.
Kan en sterillision være skyld i at de er efter hinanden hele tiden?

Vil gerne have lidt hjælp, for vil nødig af med nogen af dem da det er mine små missere og min kæreste og jeg er utrolig glade for dem smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mine katte "slås"?
  • #1   11. maj 2009 Måske har deres dufte ændret sig efter de er blevet neutraliseret og så kan de ha lidt svært ved at kende hinanden.
    Du kan evt købe noget der hedder Felifriend som man sprøjter på begge katte og evt på dig og kæresten, så I alle lugter ens. Det er kattens egne ansigtsferomoner. Du kan købe det her:
    http://www.dyrlaegevagten.dk/shopframe.cfm/cms/id=54/sprog=1/grp=yes/


  • #2   11. maj 2009 Okay, vil jeg lige kigge nærmere på.. Det er ikke sjovt at de slås sådan hele tiden smiley .

  • #3   12. maj 2009 hej
    du kan prøve at have 2 kattebakker..det kan hjælpe..ikke alle katte vil dele
    bakke,sofa mv..så de vil selv med tiden opdele dit hjem i mellem sig
    voksne katte og især hvis de ikke er kuld søskende ikan kke altid elske hinanden
    jeg har selv 2 stk briter som tåler hinanden men elsker hinanden gør de ikke, de kan godt tage en kamp i ny og næ...
    man kan købe den duft ting til stikkontakten hos dyrhandlern eller hos dyrlægen..lidt dyrt men det hjalp hos min datter hun har også 2 katte..
    prøv og skriv hvis det ikke hjælper(det tager 2-3 mdr) jeg har haft katte i over 20 år så bare kontakt mig :O)
    kh
    alicia og briter


  • #4   12. maj 2009 De har 2 bakker og de bruger dem begge to lidt på skift.
    Men det er bare underligt, for de kan gå helt i flæsket på hinanden og så en halv time efter ligge og slikke og nusse hinanden?

    Er det bare normalt for 2 små katte, eller er det bare de her 2 der er totalt åndsvage :o?

    Jeg har også overvejet om det kunne have noget at gøre med at de ikke får ret meget mad mere?
    De får mad 2 gange om dagen, i en dosis jeg fik af dyrelægen. Før fik de mad konstant og spiste derfor konstant. Jeg har tænkt på om det kunne være derfor de var i lidt skidt humør, men ved det sgu ikke.. Det er den mængde de skal have i forhold til deres vægt :s?


  • #5   13. maj 2009 hej
    en kat spiser 12-14 gange i døgnet..og ikke som hunde 1-2 gange
    de små spiser lidt hele tiden..så ja du skal give så der er foder hele tiden
    du skal bare have det rigtige foder..til kastrater..og hvis de kun får tørkost så bliver det hurtigt uintersant at grov æde tørkosten :O)
    jeg har til kastrater stående fremme i en kæmpe skål og så bruger jeg en anden foder som slik..det kaster jeg lidt af på gulvet i køkkenet eller gangen..så løber de rundt og tror at de fanger maden:O)
    det kan også værer at dine katte keder sig lidt når de nu godt kan ligge i arm...
    kh
    alicia
    det gør mine aldrig...


  • #6   14. maj 2009 Jeg er helt enig med dig Alicia. De bør ha mad stående fremme, så de selv kan vælge hvornår de vil spise. Vores regulerer det helt selv og ingen af dem er overvægtige.

  • #7   16. maj 2009 Jeg følger bare de anvisninger der står på pakken med tørkost?
    De skal have omkring 50g om dagen i følge anvisningen, og det har de jo ædt i løbet af ingen tid?
    De får ikke vådfoder da de prutter helt ustyrligt af det og deres lort stinker helt forfærdeligt smiley


Kommentér på:
Mine katte "slås"?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce