{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.195 visninger | Oprettet:

Mine katte slås. {{forumTopicSubject}}

Jeg har 4 katte, 3 mco og 1 perser. De 2 af mcoér kan bare ikke enes.
Det drejer sig om Buster som er 3 1/2 år og Luna som er 4 1/2 år. Buster har vi haft siden han var 12 uger, Luna købte vi for
ca. 1 1/2 år siden sammen med hendes bror.
Hvis den ene ligger og sover, kan den anden finde på at slå. De væser af hinanden hvis de kommer for tæt.
De har 120 m2 indedørs og 80 m2 udedørs indhegning, de har kattelem så de kan rende ude og inde som de har lyst.
Jeg har en feliway siddende, men den har ikke virket.
Nogle gode forslag til at få de to katte, til at kunne være i stue med hinanden?
Jeg er snart ude i at vi måske bliver nød til at skille os af med enten Buster, eller også de 3 andre katte. Men det skal være den aller sidste løsning, og vi skal absolut heller ikke have flere katte.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mine katte slås.
  • #2   18. mar 2013 Er alle neutraliseret??

    Og ja det er jo altså det man risikere når man sammenføre katte, der er bare ikke alle katte der kan sammen, ligesom mennesker fungere kemien bare ikke altid...




  • #3   18. mar 2013 Hvis de er neutraliserede og blodet ikke sprøjter, så lad dem selv finde ud af det. Lige pluslig stopper det.

  • #5   18. mar 2013 Hanne nu har de snart gået sammen i 2 år, så jeg tror ikke det lige pludselig stopper.
    Ja de er alle neutraliseret, og det er de blevet som killinger.
    Jeg har ikke prøvet med zylkene, men det vil jeg helt sikkert prøve.


  • #6   18. mar 2013 De har boet sammen i længere tid, er problemet nyt?
    Jeg har været til dyrlæge 3 gange i februar-marts måned med den ene kat ( de andre 2 har også været afsted) fordi han har ændret sig og tabt sig og skal afsted til kontrol igen 2 april, i mit tilfælde har vi endnu ikke fundet en grund ud over stres?? Men næste gang kikker vi om han kan have smerter??
    Det giver problemer mellem ham og den kat han har boet med i ca 4 år smiley


  • #7   19. mar 2013 De har boet sammen 2 år til juli. Problemet har været der hele tiden, og regnede med at de lige skulle have tid, til at lære hinanden at kende. Det er lidt i perioder hvor slemt det er. Nogle gange kan der godt gå 4-5 dage hvor der ikke er noget. Andre gange kan de toppes 5-6 gange om dagen. Det er så hvad jeg ser, da de er alene hjemme 7-8 timer dagligt.
    Skal de begge have zylkene, og hvor mange mg skal de have af gangen?


Kommentér på:
Mine katte slås.

Annonce