Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Maling af 2-3 meter skur 1.300 kr.
  • Problemer med vaskemaskinen 500 kr.
  • Fjernelse af gammel oliefyr/kedel 500 kr.
  • Flytte vandhane og tilrette afløbsrør 1.200 kr.
  • Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Lugning af ukrudt i hæk 1.130 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Må katte få optøet rå kylling??
  • #3   20. feb 2013 Endelig - de vil elske det. Råt kød med eller uden ben , er guf.

• #4   21. feb 2013 ja MEN ikke hvis kødet er natural marineret dvs saltpumpet. De har ikke godt af salt. Men fersk kylling er guf og sundt:)

• #5   21. feb 2013 Jeg har lagt mærke til at underlår ikke er marinerede, det er som,regel bryst stykker og fileter der er marineret, og har de ligget i køleren i butikken nogen tid kan det ses, for de sejler i væske smiley
    var i netteo i går de havde kyllinge filet på sidste sagls dato, tilbud smiley men derres lår var fine og friske uden tilsætning.

• #6   21. feb 2013 Ja, det må han gerne, og han vil sikkert elske det smiley

• #7   22. feb 2013 Han vidste ikke helt hvad han skulle gøre med det til at starte med.. men lige pludselige var der kun en halv knogle tilbage ! SUCCES smiley

• #9   22. feb 2013 hehe fantastisk! Mine kan stadig ikke helt finde ud af hvad de skal gøre med sådan noget.

Som de andre siger er det kun Lage(plejede at blive kaldt "neutralmarineret" men det skal hende lage på pakken nu) man skal holde væk. Hvis produktet siger "fersk kylling" så skal det i følge fødevareministeriet være uden tilsætnings, ingen vand og ingen lage.
    Jeg læste også at lår, under og ovre lår,ikke egner sig til at få tilsat lage eller vand så derfor er de somregel ferske smiley

Kommentér på:
Må katte få optøet rå kylling??

Annonce