866 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 18 Svar

Hubert påkørt :( Hubert påkørt :(

Fik et opkald i dag om at Hubert er blevet påkørt smiley Han er i okay stand og er på dyrhospitalet nu. Han har fået taget røntgen og jeg hører nærmere i morgen tidlig.. smiley
Er helt ude af den, stakkels lille skat-kat smiley

Jeg fik nummeret på damen der havde påkørt ham og hun var rigtig ked af det. Hun spurgte med hensyn til kateforsikring - som jeg jo selvfølgelig ikke har fået lavet smiley - var ellers min plan i december, ved ikke hvad der fik mig fra det.
Men så nævner min far at damens ansvarsforsikring måske dækker det? Jeg har goolet men jeg kan ikke finde noget om det. Er der nogen her inde der ved noget om det?

Pengene er egentlig ligegyldige for mig og jeg sagde til dyrhospitalet at de skulle gøre alt hvad de kunne for at få ham frisk igen, ligegyldigt hvad det ville komme til at koste.

Men er der nogen der ved noget om det?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Have mand 500 kr.
  • Nedtagning af ladeboks 1.000 kr.
  • hækklipning 1.490 kr.
  • Installation af vaskemaskine og tørretumbler 1.500 kr.
  • Rulle en rullegardin op 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hubert påkørt :(
  • #2   20. feb 2013 Ansvarsforsikringen dækker ikke katte, man lære også til kørekort at man ikke må bremse for en kat

• #3   20. feb 2013 Stakkels mis smiley
    Forhåbentlig kommer han sig hurtigt!
    God bedring til Hubert!
    (kan desværre ikke hjælpe med forsikrings spørgsmål)

• #4   20. feb 2013 Det med man ikke må bremse kan jeg godt huske, men min far mente bare det var blevet ændret smiley
    Men mange tak for svaret.. Det var vist fordi han havde lagt sig på deres dæk og så var de bakket ud og så trillet over ham. Min nabo havde kigget på ham - hun læser medicin . Hun har lige været forbi og sagt til mig at hun mente det så ud som om han var nogenlunde okay, at det "bare" var bagbenet,, Så jeg håber!
    Mange tak for svar smiley

• #5   20. feb 2013 Håber han klarer den smiley
    Uanset hvad man lære når man tager kørekort, det hænger jo ikke sammen med virkeligheden;)

• #6   20. feb 2013 Nåårrhh stakkels Hubert, håber han liver frisk igen..

Og Line jeg føler med dig, har selv prøvet at få min kat påkørt, kørt til dyrlæge og vente til dagen efter for at få besked på om katten kan blive ok eller ej..

De er en lang sej venten, hvor man håber på det bedste og frygter det værste..

Nej damens forsikring dækker ikke, det er eget ansvar at lade katten løbe frit, ærgeligt at du ikke lige fik lavet den sygeforsikring smiley

• #7   20. feb 2013 Tak.. Det er rigtig hårdt sådan noget.. Det bliver mærkeligt ikke at have ham hjemme - han sover stort set altid oppe i sengen ved mig, på sin egen dyne med find nemo på..
    Jeg håber bare at han bliver okay igen og snart må komme hjem..

• #9   21. feb 2013 Har faktisk ikke rigtig sovet smiley drømte at de ringede og sagde at han var død over natten smiley ..
    Jeg frygter det værste og håber det bedste . . Håber snart de ringer og fortæller mig noget godt ..

• #10   21. feb 2013 Åh, sikke noget. smiley Stakkels Hubert - og stakkels den dame der påkørte ham. Mit største mareridt er at komme til at påkøre en kat, det må være helt forfærdeligt.. Godt hun var ansvarsfuld og kørte ham til dyrehospitalet. Det lyder til, at han er i gode hænder. Håber du snart kommer med en positiv opdatering. smiley
    Trøsteknus og krydsede fingre fra mig!

• #11   22. feb 2013 Han har brækket sit bækken og det har rykket sig løs fra ryggen.. Han er blevet opereret i går og den gik rigtig godt.. Jeg har set ham i dag.. Rigtig hårdt men også dejligt .. Han var rigtig glad for at se mig.. Han rejste sig op for at komme hen til mig - hvilket sygeplejersken sagde var rigtig godt .. Han spiste alt sin mad da jeg var der .. Han ville så gerne ud til mig men måtte stoppe ham og få ham til at ligge sig ned.. Men så rart at se ham.. Dog forfærdeligt da jeg skulle gå . Han kravlede helt ud til enden af buret og begyndte at mijavre smiley ..

• #12   22. feb 2013 Årh altså... hvor må det være hårdt ... av av...

• #13   22. feb 2013 Århh stakkels lille misser..
    Håber han bliver frisk igen..
    Hvornår må du få ham med hjem igen??

• #14   22. feb 2013 Håber det kommer til at gå godt fremad så han hurtigt kan komme hjem.

• #15   22. feb 2013 Jeg ved endnu ikke hvornår han kommer hjem smiley det er så hårdt ..

• #16   22. feb 2013 Stakkels dig og ikke mindst Hubert.
    Trøst dig dog med at han bliver rask igen, men du skal altså lige forsikre dig om hos dyrlægen at han får noget smertestillende der VIRKER når han kommer hjem, for det bliver da ikke en sjov omgang.
    Tænkte damen mon på at hjælpe med at betale regningen?

• #17   23. feb 2013 Hende damen spurgte til det , men jeg er blevet opdraget til at klare mig selv og ikke tage imod en masse fra andre så jeg takkede nej . Det var jo ikke hendes skyld.. Det kunne være sket for alle .. De virker dygtige på dyrhospitalet, så jeg er sikker på at han får det smertestillende han har brug for.. Og jeg har sagt til dem fra starten at det er fuldstændig ligegyldigt med hvor dyrt det bliver, de skal bare gøre alt hvad de kan for at han har det godt ..

• #18   23. feb 2013 God indstilling at have. Hatten af for dig, men også for den kvinde der trods alt havde det så elendigt med det, at hun ville hjælpe med at betale.
    Hvordan har Hubert det nu?

• #19   24. feb 2013 Dyrlægen glemte at ringe til mig i går.. Som lovet ... Og da jeg ringede havde de lukket .. smiley i dag har jeg heller ikke mulighed for at ringe (deres telefon er også lukket i dag) .. Jeg tager ud til ham i morgen ..

• #20   24. feb 2013 smiley Hmm men intet nyt er vel godt nyt.. smiley

Håber han har det bedre så du snart kan få ham hjem igen til rekreation..
    Han savner jo også sin moar.. smiley

Kommentér på:
Hubert påkørt :(

Annonce