kom med gode råd til pjuske :) kom med gode råd til pjuske :)
Davs med jer!
:)Jeg tænkte at I har forstand lidt hist og her hvad angår katte.
Dertil kommer det at jeg lige har oprettet mig i min desperation.
Sagen er den at min elskede Maine coon kat og jeg flytter inden ret længe..og da jeg skal købe nye møbler fra bunden af hvorfor skal han så ikke også nyde "lidt" gavn af det.
Har tænkt mig at anskaffe noget feliway så han kan falde godt til. Jeg har tænkt mig at købe et ordentlig kræsebradt og eventuelt kattevenlige hylder nogen ideer hvor jeg kan finde det henne? :).
Kender I steder hvor man kan forkæle sin kat?
Lækre kradsetræer og huler, senge og i det hele taget bare luksus til katte? jeg har søgt lidt på Google.
Pt. Er jeg syg.. men når jeg kommer på dubberne igen så skal jeg helt sikkert ud og brænde penge af til min skat. Nogen foreslag til hvor man kan tage hen? Planturama, petworld, maxizoo og hvad ellers ??
- prisen er lige meget bare han får det bedste af det bedste.
okt 2011
Følger: 5 Følgere: 6 Katte: 10 Emner: 53 Svar: 1.405
Det bedste kradsetræ er fra naturen ... og til en MCO så kræver det et meget stort og stabilt kradsetræ.... og jeg har ikke set et ordenligt et der kan holde til vild leg ret længe... det bedste er at lave det selv ... eller evt få en tømmer til det
feb 2012
Følger: 15 Følgere: 17 Katte: 2 Emner: 55 Svar: 2.031
Og pas på med at brænde flere 1000 kroner af på dyre store huler, senge mm for oftest foretrækker de noget helt andet:) start i det små og så nøjes med at investere i et godt kattemiljø
okt 2011
Katte er ligeglad med om det er et bestemt mærke eller har kostet 3000kr... de vil heller have en papkasse med et fleec tæppe til 20kr *S*
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.562
I forhold til især klatremiljøer er der altså stor sammenhæng mellem kvalitet/sikkerhed og pris. De få kroner du sparer ved at købe et discount-miljø kan simpelthen slet ikke betale sig. Hverken for din kats skyld men heller ikke for udseendets skyld. De går meget hutigt i stykker og bliver grimme at se på, plus hvad der er endnu mere vigtigt, så kan de også nemmere knække elle vælte.
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 64 Katte: 4 Emner: 74 Svar: 9.155
mar 2012
Følger: 7 Følgere: 8 Katte: 8 Emner: 14 Svar: 243
feb 2012
Følger: 15 Følgere: 17 Katte: 2 Emner: 55 Svar: 2.031
Aaarh jeg vil nu sige at mit kattemiljø fra Lidl til 300 kroner nu klarer sig ret godt
Det har været samlet og skilt ad tre gange, overlevet en gang killinger og pasning af min venindes 9 kilo tunge hankat
Og står stadig fint, faktisk næsten uden tegn på at have været i brug (det er to år gammel)
maj 2012
De ting jeg havde i 4 år med bimser, og det kunne ikke ses de var brugt, de blev lyn hurtigt slidte da jeg fik Manne, jeg har set det samme hos mine piger og deres MCO'er,, det er både den større vægt og de lange kraftige klør.
Så Tabita køb kvalitet og tænk stort/kraftigt.
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.562
Min søn har også et skrammel-træ og 2 kurilians bobtails, det var totalt i smadder efter bare 4½ måned. De (kbl) er ikke engang store og voldsomme katte.
maj 2012
okt 2011
maj 2012
sep 2012
Følger: 3 Følgere: 3 Katte: 1 Emner: 13 Svar: 1.078
Jeg brugte 117 kr på 3 hylder i IKEA hvis man selv skærer og bygger dem kan man godt gøre det billigere :). dertil havde vi så hvad vi skulle bruge af skruer til opsætning.
Vores katte elsker at kravle op på hylde og andet, de vil rigtig gerne side rundt om os når vi arbejder på computeren. derfor har de deres egen hylde lige oven over printeren(som de ellers også gerne lægger sig på) med et Wave-kradsebræt
De har hver deres kurv som de sover i. Den ene er en Sandy bæretaske som også bruges når de skal til dyrlæge. den er rigtig pæn at have stående og det hjælper at kattene er vandt til at sove i den, når de så engang skal op hos dyrlægen.
http://www.zooplus.dk/shop/kat/kattetransport/baeretaske/182826
Jeg elsker at brænde penge på kattene hos Zooplus
et par puder i vindueskarmen også ved man altid hvor de er når solen skinder ^^
maj 2012
sep 2012
Følger: 3 Følgere: 3 Katte: 1 Emner: 13 Svar: 1.078
mar 2012
Følger: 7 Følgere: 8 Katte: 8 Emner: 14 Svar: 243
lige et side spørgsmål:
kan se du har købt bozita, er det nogle der ved om man kan købe en prøvepakke et sted? syndes det er lidt fjollet at købe 6 stk. med samme smag, hvis mine katte ikke kan lide det :S
maj 2012
Jeg skal have Røde med til dyrlæge på fredag, bare års tjek og vak. Men jeg ved han bliver køresyg, både den ene og den anden vej
nov 2012
Følger: 4 Følgere: 5 Katte: 3 Emner: 1 Svar: 14
maj 2012
kom med gode råd til pjuske :)