{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.434 visninger | Oprettet:

anbefaler dette {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen,
Mig og min mor har nu prøvet en masse forskelligt kattegrus, da vi har 3 katte der bruger den samme bakke hver dag har vi endelig fundet det perfekte katte grus.
dette er navnet '' Luxury Cat 2,2 kg '' det kan fx købes i superbest her har jeg linket hvordan det ser ud http://www.superbest.dk/produkt/luxury-cat-kattegrus . det er virkelig det bedste kattegrus man kan få for pengene da klumper ikke, det lugter ikke, vi fjerne stort fra dem hver dag og først efter en uge bliver det hele tomt ud og så starter det så forfra . kan virkelig anbefale alle katte ejer det produkt da det er bedste smiley og hvis det holder en uge med 3 katte så holder det jo ekstra lang tid hvis du/I kun har en eller to katte i et hus hjem smiley
-god nat alle sammen og håber i får en god tirsdag (i morgen) smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  anbefaler dette
  • #1   5. mar 2013 Du kan finde samme type krystal grus i REMA til 39 kr

Eller på zooplus/ petworld til billige penge smiley

Det er bare ikke alle katte der vil bruge det smiley

• #4   5. mar 2013 Hvis jeg troede, at mine katte ville acceptere krystalgrus (men jeg tvivler), så ville jeg godt betale ekstra for at slippe for at slæbe alle de kilo klumpende grus. OG især for at slippe for støv.
    Ville dog næppe kunne nøjes med 2,2 kilo pr uge. Tror ikke engang det dobbelte ville være nok.

• #5   5. mar 2013 Den slags har jeg prøvet , og det resulterede i en hostende kat!
    hver gang hun havde været på bakken , hostede hun helt tovligt, og det var en grim hoste smiley Da min mistanke var gruset, ville jeg skifte tilbage til det vante, og da jeg hældte det over i en affaldssæk, så kunne jeg virkelig godt forstå hosten, det sidste der kom i posen, gav en 'damp' omkring sig , som faktisk kradsede i mine lunger, så kan jeg godt forstå den lille stakkel hostede når hun var der inde og væltede rundt i det. dagen efter gruset var skiftet tilbage til det vante, var hosten væk ..

• #7   5. mar 2013 Det var en nyttig oplysning, Pulleh. Kan egentlig godt huske, at du har nævnt det før. Hmmm, hvis jeg skal slippe for grusstøv må det blive noget træpillehalløj.

• #8   5. mar 2013 Jeg synes i hvertfald ikke det er anbefalelsesværdigt smiley
    Jeg er gået tilbage til det jeg plejer fra Lidl , som Asti ikke har problemer med .

Enig Gaia&Momo! ÉN bakke til 3 katte !? Det er jo sygt!

• #9   5. mar 2013 Kan være at Gaia og Momos katte også har udeadgang ....

Så længe kattene deler den bakke uden problemer, er det vel ok.
    Mine to katte deler én bakke, og det går fint. Da de havde en ekstra brugte de den ikke. Den bliver kun stillet frem, hvis jeg er væk mere end 9 timer.

• #10   5. mar 2013 det virker bare ikke af meget med en bakke tinka smiley Men jeg skal heller ikke sidde og spille klog , jeg har jo kun en kat til en bakke

• #12   5. mar 2013 Jeg har to bakker til 5 katte... men de render jo osse ude...

Så længe der ingen problemer er og kattene ikke er urenlige .... så betyder det jo ikke så meget hvor mange bakker man har... men det er jo noget kattene bestemmer smiley

• #13   5. mar 2013 Hvis jeg havde en kat mere, kunne det heller ikke gå med kun én bakke. StOre katte laver stOre tissetåre. Bakken bliver tømt ca. 5 gange dgl. med to katte, der ALDRIG bruger haven som toilet .... (men hvor hulan den hundelort (?), der lå under sneen i vores indhegnede have, kommer fra, er mig en gåde :-S ).

• #14   5. mar 2013 Mine har 3 bakker og de 2 på badeværelset er dem der bliver brugt mest, den i gangen bliver brugt nu og da, men da jeg har uro i flokken tør jeg ikke fjerne nogen, lige nu er der så kommet lidt mere ro på, så jeg holder vejret og håber det fortsætter, Røde og Manne er ude i haven så meget de kan smiley

• #15   5. mar 2013 det var da utroligt som denne her tråd tog en drejning, hun kom jo bare med en anbefaling.. og katte grus der virker.. og jeg vil melde mig under samme fane, vi bruger også det mærke, og mine har ingen problemer med det.. og det bedste er at kattebakken ikke lugter..

men nu er jeg også meget hys, hvad angår det der ligger i bakken.. det får absolut ikke lov til at ligge længe, tager klatter et par gange om dagen..

• #16   5. mar 2013 Jeg syntes da ikke den har taget en drejning smiley det er jo stadig grus vi taler om og vi behøver jo ikke være enige smiley

• #17   5. mar 2013 enig... på sin vis.. syndes bare den blev noget fokuseret på, at hun ikke havde flere bakker til sine katte... men nej vi behøver bestemt ikke at være enig..

• #18   5. mar 2013 Jeg bruger samme grus og bruger 2-3 poser om md til 2 katte og 2 kattebakker.. Jeg har haft en enkel eller 2 poser der støvede, men er ovenud tilfreds med det helt generelt.. Det lugter ikke, støver ikke, kattene er glade for det, men det er ikke rart at træde på med bare tæer når de har gravet det ud af bakken..

• #19   5. mar 2013 Mig,, som du kan se der er der jo også forskel på det, men har du problemer med kattens/ kattenes renlighed, er første punkt altid flere bakker smiley

• #20   6. mar 2013 Jeg bruger det sammen som Felis - SUPER KLUMP - fra Petwold og kattene elsker det. Jeg har 2 katte, som gerne deler toilet - jeg fjerner hver dag. Og sådan en 3 poser varer hos mig ca. 5-6 måneder. Jeg købte sidst 1.dec. og har 1 1/2 pose igen. Det er super billigt - man kan sikkert købe tilsvarende hos zooplus og der får man leveret til døren uden porto, hvis man handler for over 300 kr - og slipper for slæbet ;o) - de har dog ikke lige SUPER KLUMP, og med en meget konservativ kat, tør jeg ikke lige skifte...men kører gladeligt til Petwold, når det kun er 2 gange om året.

Kommentér på:
anbefaler dette

Annonce