Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• reparation vaskemaskine 500 kr.
  • Reperation af vaskemaskine 1.136 kr.
  • græsslåmaskine 600 kr.
  • Reparation af tørretumbler 1.000 kr.
  • Stoppe timerfunktion i stikkontakt 500 kr.
  • Bygge et paxskab med to låger, hænge monteret lys og reol på væg 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dyrlæge Thomsen Ulsted
  • Emilie P
    Emilie P Tilmeldt:
    feb 2013

Følger: 1 Svar: 6
    #1   6. mar 2013 Har hørt lidt uheldige historier om ham. Bl.a. noget med en kat, som han kom til at aflive i stedet for at vaccinere.
    Ville hellere tage ned til Jette Madsen på Dronninglund dyreklinik. De har desuden tilbud på neutralisation for tiden.

• #2   6. mar 2013
    Prøv at Google ham. Der er masser af advarsler mod ham. Ville aldrig nogensinde selv bruge ham!

• #3   6. mar 2013 Jette er min dyrlæge, og hun er god smiley
    Har desværre også kun de uheldige historier fra Thomsen, så HÅBER min veninde lytter til rådene smiley

• Emilie P
    Emilie P Tilmeldt:
    feb 2013

Følger: 1 Svar: 6
    #4   6. mar 2013 Vedhæfter tilbuddet fra Jette

profilbillede
  • #5   6. mar 2013 er han ikke stoppet ? har hørt at det er en anden der har overtaget hans klinik.

• #6   6. mar 2013 Tak emilie:-)
    Mette, desværre ikke.. smiley

• #8   6. mar 2013 jeg har fået at vide, at det er thomsens klinik thorsteinn har overtaget...
    hmm underligt.

• #9   6. mar 2013 Der har lige været en på NDR.(Nordjysk dyre redning) som anbefalede ham fordi han er billig...

Trods flere advarsler bla. fra mig.... så vil folk åbenbart heller kun betale 600kr.... end at være sikker på at få katten med hjem....

Der er rigtig mange der har mistet deres katte, da han åbenbart ikke har opvarmet lokale (katte kan ikke holde varmen selv, under narkose) Og der er flere der har oplevet at han ordner 5-8 katte adgangen... så de ligger meget længe i narkose...

Han har sendt en hund hjem med en brækket ryg... (den skulle bare lige komme sig ) osv osv osv....

Lokalt bliver han kaldt "Slagteren fra Ulsted"

Så hvis din veninde vil være sikker på at få en levende kat med hjem... så skal hun under INGEN omstændigheder bruge ham!!!!!!!

• #10   7. mar 2013 Årh, alle jeres svar, giver mig ondt i maven smiley jeg kunne aldrig drømme om at aflevere et dyr hos ham, den indstilling har jeg altid haft, men én ting er at jeg fraråder det, en anden ting er alle jeres svar.. Hun har valgt at finde en anden dyrlæge:-) 1000 tak for jeres historier og tid. Er sikker på, at katten Emma også er meget taknemmelig smiley smiley

• #11   7. mar 2013 Thomsen ejer ikke klinikken mere... Men han arbejder stadig som dyrlæge... Har aldrig selv brugt ham... Men har hørt meget blandet om ham...

Men det gør man jo om alle dyrlæger....

• #12   8. mar 2013 Rikke M **Men har hørt meget blandet om ham...

Men det gør man jo om alle dyrlæger....**

.... Så du mener han kan være ligeså god som alle andre dyrlæger, eller? :-S

(jeg kunne aldrig finde på at bruge en dyrlæge, jeg havde hørt "meget blandet" om).

• #13   8. mar 2013 *Tinka*

Jeg har hørt både godt og skidt om ham...

Og grunden til jeg skrev at det gør man om alle dyrlæger er at jeg selv har haft en meget dårlig oplevelse hos den dyrlæge som bliver anbefalet længere oppe i tråden... Og uanset pris så sætter jeg aldrig min ben og mine katte der igen....

Og jeg tror altid man vil kunne finde nogen som har noget dårligt at sig om lige den dyrlæge man har valgt...

Den dyrlæge jeg bruger nu er jeg rigtig glad for, men min veninde kunne ikke drømme om at bruge dem... Den dyrlæge jeg brugte i Aalborg ville mine forældre ikke bruge...

Men nej jeg kunne heller ikke finde på at bruge ham...

• #14   8. mar 2013 Ja, man kan vel altid finde en enkelt eller to, der har noget dårligt at sige om en ellers velrenommeret dyrlæge. Og der er også altid nogle få, der har gode erfaringer med en elendig dyrlæge. Men jeg synes ikke, det giver mening at sidestille en virkelig elendig dyrlæge med alle andre dyrlæger.

Er ked af at høre, du har haft en dårlig oplevelse hos en dyrlæge. Det har jeg desværre også - og det er slet ikke rart.

• #15   8. mar 2013 Han er ok til at vac. han er vist også ok til heste.... men så er der vist ikke mere positivt at sige om ham smiley

• Tina J
    Tina J Tilmeldt:
    maj 2013

Følger: 1 Svar: 1
    #16   21. maj 2013 Thomsen er vist desværre lukket, han blev vist meget syg.

Jeg har brugt ham til hund, kat, heste aldrig har jeg oplevet noget negativt deroppe. Vi har kun fået god behandling, og raske dyr tilbage smiley

• #17   12. jun 2013 Jeg har brugt Thomsen i snart 9 år til både katte og hunde og jeg har ALDRIG haft det mindste at udsætte på hans behandling af mine dyr. Thomsen er "landbrugsdyrlæge", så der er ikke så meget pusse-nusse over hans holdning til husdyr, men han har altid behandlet mine dyr og mig med respekt. Der forekommer fejlbehandlinger hos ALLE dyrlæger, og vi ved alle hvordan en utilfreds kunde kan blæse en stemning op. Dermed ikke sagt at der ikke er noget sandhed i de historier der køre vedrørende Thomsen. men historien om katten der blev aflivet er over 10 år gammel. Kom dog videre i stedet for at blive ved med at blæse til puste til en gammel historie. Hvis Thomsen var så forfærdelig en dyrlæge, så havde han nok ikke tilladelse til at praktisere.

• #18   12. jun 2013 Birgitte **Hvis Thomsen var så forfærdelig en dyrlæge, så havde han nok ikke tilladelse til at praktisere.**

Dét skal du nu ikke sætte din lid til - altså at forfærdelige dyrlæger ikke har tilladelse til at praktisere. Fx har Dr. Dyredød Breth Hansen stadig, og beklageligvis, lov til at praktisere trods utallige lig i lasten over en lang årrække.

• Sofie H
    Sofie H Tilmeldt:
    aug 2013

#19   6. aug 2013 Hej Jennifer G

Vi havde prøvet to andre dyrlæger inden vi fik anbefalet Dyrlæge Thomsen af en bekendt. Hun havde fået ham anbefalet af sin onkel, som selv er dyrlæge. Det er tre år siden, og fra da af har vi brugt ham til både vores kat og vores to hunde.
    Han giver god behandling og information/vejledning hver gang, så vi er mere end tilfredse med ham. Vi har både brugt ham til vaccinationer, chip, allergi, kastration af hund/kat og til almindelige check-up - Hver gang har vi været fuldt ud tilfredse.

Jeg er helt enig med Birgitte i, at han er en landbrugsdyrlæge, og at der ikke er så meget pusse-nusse, og det er noget af det som vi sætter pris på. Han er venlig og professionel i forhold til vores dyr og giver altid udtryk for oprigtig interesse for dem, men han behandler dem eller omtaler dem ikke som om, at de var mennesker.

Prismæssigt er han billigere end andre dyrlæger, men som tidligere nævnt i denne tråd, har han også sin klinik i underetagen af sin privatbolig, så det er ikke som hos fx. dyrlægerne på Hobrovej. Der er et lille kliniklokale, en gang med en vægt og så venterummet - Helt fint og altid pænt og rent.

Alt i alt er vi yderst tilfredse med Dyrlæge Thomsen og kan kun varmt anbefale ham til andre.

Venlig hilsen Sofie Heissel

• #20   6. aug 2013 "Birgitte"
    " Kom dog videre i stedet for at blive ved med at blæse til puste til en gammel historie. "

Fint! Hvis du vil bruge en kvægdyrlæge uden ret meget erfaring i sygdomme hos smådyr og vilje og evne til at behandle dem derfor, så er det helt op til dig.

Jeg synes at din kommentar er respektløs, for dem der har haft sådanne oplevelser glemmer dem aldrig.

• janne K
    janne K Tilmeldt:
    maj 2013

Følger: 1 Katte: 1 Svar: 1
    #21   3. nov 2013 er der en af jer som vil sende mig thomsens kontaktoplysninger?
    jeg skal have fat i ham i anden anedning........

• Mette S
    Mette S Tilmeldt:
    jul 2011

#22   19. nov 2013 Thomsens nr er 98254545.

Hvis man ikke er tryg ved en dyrlæge så lad være med at benytte den klinik.

Der sker ' fejl'alle steder....

Gorm ville ikke have min hund ind i klinikken, bedøvede ham udenfor, gav ham for meget bedøvelse selv om jeg havde sagt at der ikke skulle meget til, vi måtte løfte ham ned i bilen, give ham modgift og der sad jeg med en totalt konfus hund som ikke kunne kende mig samt hylede og peb i 2 timer.
    Vodskov dyreklinik har lavet akut kejsersnit på min venindes hund som var falsk ( de havde scannet nyrerne), givet for lidt ilt så hun efterfølgende fik elepsi anfald.
    Jette har lavet kejsersnit på selv samme hund året efter og morgenen efter havde tæven født en dødfødt hvalp.

Se de er jo dygtige alle samme....selv benytter jeg Thomsen til vacciner og ormekur. De lidt størrere og komplicerede ting henviser han til en anden dyrlæge.

Selv benytter jeg City Syd men der er sikkert også historier om.

Skuffer jeg hvis Thomsen faktisk er vellidt i byen og ikke går under navnet : slagteren....

• #23   31. okt 2018 Jeg har brugt Thomsen til hest ,kat og hund og altid været tilfreds, han er ikke pussenusset om dyrene men har udført det han skulle til min tilfredshed. Har aldrig hørt ham omtalt som slagteren fra Ulsted.

• Ole B
    Ole B Tilmeldt:
    jan 2020

Følger: 13 Svar: 1
    #24   17. jan 2020 kan varmt anbefale Herlev dyreklinik https://herlevdyreklinik.dk/

Kommentér på:
Dyrlæge Thomsen Ulsted

Annonce