7.224 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

kender i noget til denne dyrlæge? kender i noget til denne dyrlæge?

Min Betty skal steriliseres her på torsdag hos ham der hedder Thomsen i Ulsted.
ville høre om der er nogle der har haft gode/dårlige oplevelser med ham?

håber virkelig nogen vil skrive, da jeg ikke vil miste min dejlige mis (hvis han nu har gjort sådan noget dumt før)

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Montering af kattenet på altanen 800 kr.
  • Balancering af vaskemaskine 1.146 kr.
  • Ophængning og tilpasse rullegardiner 1.000 kr.
  • Udskiftning af vandhane 600 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 975 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kender i noget til denne dyrlæge?
  • Louise S
    Louise S Tilmeldt:
    feb 2008

Følger: 1 Katte: 2 Svar: 3
    #1   3. mar 2008 Carina C: Jeg kender ikke den dyrlæge, men vil bare sige til dig at jeg har arbejdet på et dyrehospital i 1½ år , og jeg har aldrig oplevet at vi har mistet en kat under en sådan rutine operation. Men hvis du er meget nervøs over det, kan du høre om de ikke kan udtage en blodprøve hvor de så kan se om de forskellige værdier er i orden.

• #2   3. mar 2008 okay. ja det kan jeg selvfølgelig prøve

• #3   3. mar 2008 Carina C:
    Det er ikke et sted, jeg ville benytte. Det er ikke tilladt at hænge dyrlæger ud her på siden, så jeg kan ikke fortælle hvorfor..... sådan da.

Jeg er stor tilhænger af at bruge dyrlæger, som har speciale i smådyr, har uddannet personale i klinikken og som bruger at oplyse til skattevæsenet, når man udfører en konsultation, så har jeg vist ikke sagt for meget....

• #4   3. mar 2008 Der findes i øvrigt flere rigtig dygtige dyrlæger i Aalborg. Jeg kan anbefale Aalborg dyrehospital og dyrehospitalet Hobrovej.

• #5   3. mar 2008 altså min dyrlæge er ham i gistrup, men han er bare så voldsomt dyr i forhold til alle andre.

men har bare en veninde som har fået det gjort ved hendes kat ved ham (ulsted) og de har vært meget tilfredse.

• #6   3. mar 2008 men ved bare ikke?

• #7   3. mar 2008 Carina C: Jeg tror, at ham I Gistrup er nogenlunde samme pris som andre med specialer i smådyr. Jeg kan kun sige, at Ulsted ikke er et sted mine katte ville komme.

Jeg bruger Aalborg dyrehospital og er rigtig godt tilfreds. Der bor en dyrlæge 500m fra hvor jeg bor, men jeg tager gerne turen til Aalborg (25 km) for at komme til en dyrlæge med speciale i smådyr, med dyrlæger går jeg ikke på kompromis

• #8   3. mar 2008 hvad giver du for sterilisering og kastration ved ham på aalborg dyrehospital?
    og vaccinationer os?

• Marina B
    Marina B Tilmeldt:
    dec 2007

Følger: 1 Svar: 14
    #9   3. mar 2008 Hvis prisen er vigtig kan man da vælge Thomsen, man får hvad man betaler for....
    Er kattens ve og vel vigtigere ville jeg nok vælge Aalborg Dyrehospital!!!

Marina

• #10   3. mar 2008 Jeg er enig med Pernille og Marina.

Jeg er ligeledes stor tilhænger af at bruge dyrlæger, som har speciale i smådyr, har uddannet personale i klinikken og som bruger at oplyse til skattevæsenet, når man udfører en konsultation, så har jeg vist ikke sagt for meget.... (huggede lige lidt tekst fra Pernille)

Samt som Marina siger
    Er prisen vigtigst eller er kattens ve og vel vigtigst?

Du får som sagt hvad du betaler for... Mere kan jeg ikke sige..

• #12   4. mar 2008 Jeg har været i gemmerne:

23.06.2006 betalte jeg 916,25 kr for kastration, øremærkning og vaccination.

13.10.2006 betalte jeg 1455 kr for sterilisation og øremærkning. Her blev katten ikke vaccineret. Jeg kan dog se, at en vaccination kun koster omkring 70 kr, hvis det er i forbindelse med anden behandling.

• #13   6. mar 2008 tak for jeres svar smiley

Betty blev idag steriliseret ved thomsen, og jeg er godt tilfreds. hun ligger selvfølgelig og kommer sig nu, men jeg er tilfreds indtil videre smiley GAV 600 for en sterilisering og 2 vacc. smiley

• #14   6. mar 2008 Det var så lidt, du valgte jo ikke at følge vores råd, så hvad var det egentlig værd?
    Jeg er glad for, at det gik godt, mine katte kommer ALDRIG i hans varetægt.

Fik du i øvrigt en regning over kasseapparat?

• #15   6. mar 2008 jeg er glad for at høre at din kat er okay..........

men jeg tænker ved mig selv, hvorfor oprette et indlæg, hvis man alligevel er bedøvende ligeglad med de svar der kommer........

• #16   23. feb 2009 Hvorfor så negativ en holdning til at man vælger den anden? der var vist også nogen som havde været godt tilfreds med den dyrlæge. jeg skal der til lige tilføje at på dyrehospitalet der sterillisere de katte i en alder af 4 mdr, det gør Thomsen og flere andre dyrlæger ikke de siger 7-8 mdr ,for ikke at hæmme kattens udvikling så hvad er bedst?
    MVH Helle(Dennis´s Mor)

• #17   23. feb 2009 Dennis E

Jeg vil da gerne svare på hvad jeg finder bedst, for katten naturligvis:

- neutralisering i 3-4 måneders alderen.

Hæmme kattens vækst, det er lige omvendt. Tidligt neutraliserede lukke væksfladerne lidt senere end ikke neutraliserede, altså bliver de lidt større. Det er der forsket i.

En dyrlæge der siger 7-8 måneder har enten ikke sat sig ind i sagerne eller har for store fingre

• #18   23. feb 2009 En dyrlæge, som neutraliserer i 7-8 md. for ikke at hæmme udvikling - er håbløst bagud, så hvad er bedst for katten - det giver vel sig selv : At besøge en faglig kompetent dyrlæge - Thomsen er ikke en af dem!

Kommentér på:
kender i noget til denne dyrlæge?

Annonce