{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
731 visninger | Oprettet:

martin R
martin R
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1

p piller {{forumTopicSubject}}

hey vi har et spørgesmål angåen os perser kat Emma på 2 år.hun er kommet i løbe tid og jammer hele dagen og natten lang kan man give hinde p piller for at hun skal holde op med at jammer eller er der andet man kaN GØRE ??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  p piller
  • #2   8. mar 2013 Få hende neutraliseret ...

• #3   8. mar 2013 Det samme råd ^^

• #4   8. mar 2013 Hvis du vælger at give p-piller så skal de gives lige så længe du ikke ønsker hun skal blive gravid, for lige så snart du stopper p-piller så går katten i løbetid..

Hvis du ikke ønsker at avle på din kat så se at få hende steriliseret, p-piller er en rigtig dårlig løsning når vi snakker en længere varende periode..
    Læs dette link: (link fjernet)

• martin R
    martin R Tilmeldt:
    mar 2013

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1
    #6   9. mar 2013 Vi vel gerne have killinger på hende på et tidspunkt . Er der ikke noget man kan gøre for at hun ikke jammer sådan hele tiden ??

• #7   9. mar 2013 Tag nogle ørepropper i og hold ud.
    Jeg blev rådet til at give min p-piller et par dage i træk, da hun kom i løb, og jeg var ved at blive vanvittig. Det råd kom så til at koste mig 4000 kr, da hun fik en kraftig underlivsbetændelse af den behandling.

• #8   9. mar 2013 Martin du vil gerne have killinger på din kat på et tidspunkt....
    Men din kat er allerede 2år...

Hvis din kat aldrig har haft killinger, så er det en meget dårlig ide at få killinger på en kat der er over 2 år.
    Katte har bedst af at få deres første kuld killinger mellem 1 og 2 års alderen..
    Hvis en kat er over 2 år når den får sit første kuld så er der øget risiko for både hunkat og killinger, du kan risikere at hun ikke kan føde sine killinger og derfor må have kejsersnit, hvis dette først opdages for sent og en killing sidder fast i fødegangen, så kan det have dødelig udgang for både hunkat og killinger..

Jeg syntes du skal overveje meget nøje om du vil have killinger på hende og i særdeleshed også hvorfor du måske vil have killinger på hende..

Kommentér på:
p piller

Annonce