731 visninger
|
Oprettet:
p piller {{forumTopicSubject}}
hey vi har et spørgesmål angåen os perser kat Emma på 2 år.hun er kommet i løbe tid og jammer hele dagen og natten lang kan man give hinde p piller for at hun skal holde op med at jammer eller er der andet man kaN GØRE ??
okt 2011
Følger: 5 Følgere: 6 Katte: 10 Emner: 53 Svar: 1.405
okt 2012
Følger: 1 Katte: 3 Emner: 13 Svar: 155
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
Hvis du ikke ønsker at avle på din kat så se at få hende steriliseret, p-piller er en rigtig dårlig løsning når vi snakker en længere varende periode..
Læs dette link: (link fjernet)
mar 2013
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1
jun 2010
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 12 Svar: 59
Jeg blev rådet til at give min p-piller et par dage i træk, da hun kom i løb, og jeg var ved at blive vanvittig. Det råd kom så til at koste mig 4000 kr, da hun fik en kraftig underlivsbetændelse af den behandling.
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
Men din kat er allerede 2år...
Hvis din kat aldrig har haft killinger, så er det en meget dårlig ide at få killinger på en kat der er over 2 år.
Katte har bedst af at få deres første kuld killinger mellem 1 og 2 års alderen..
Hvis en kat er over 2 år når den får sit første kuld så er der øget risiko for både hunkat og killinger, du kan risikere at hun ikke kan føde sine killinger og derfor må have kejsersnit, hvis dette først opdages for sent og en killing sidder fast i fødegangen, så kan det have dødelig udgang for både hunkat og killinger..
Jeg syntes du skal overveje meget nøje om du vil have killinger på hende og i særdeleshed også hvorfor du måske vil have killinger på hende..
p piller