{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
417 visninger | Oprettet:

vil i stemme på Gynt til dk´s sødeste kæledyr {{forumTopicSubject}}

Vil i ikke gøre mig den kæmpe tjeneste at hjælpe Gynt videre til finalen så folk kan se en krøllet kat altså er det sødeste kæledyr og ikke alle de hunde der vandt sidste år LOL

http://www.petworldkonkurrence.dk/stem-pa-din-favorit/vejle/

Han er nr vejle_324
Ringer i morgen og får dem til at rette Ronjas navn hun hedder da ikke GURLY LOL og tilføje Gynts navn og nummer. Håber i vil hjælpe og dele det til alle jeres venner,alle på FB må stemme

Ronja havde lidt for travlt til at koncenterere sig om fotografen som i kan se LOL

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  vil i stemme på Gynt til dk´s sødeste kæledyr
  • #1   11. mar 2013 håber det er ok at spørge om stemmer herinde?

• #2   11. mar 2013 Der var kun en lille tæppetisser(kærlig ment;) ) da vi kom og så kom der en slange bagefter. Så hundene kom ikke samtidig med os men kom også helt i starten kan jo se nu der var mange hunde den dag åbenbart. Men mine har været på udstil nogle gange så er nok mere vant til en masse underligt omkring dem.
    Som du kan se på Ronja billedet ville hun meget hellere på opdagelse i den spændende butik end fotograferes men stod da stille ½ sek til et billede.
    Kan se de andre afdelinger vinder hunde det hele smiley Håber vi kan slå det mønster kunne være lidt fedt. ved i om man man se antal stemmer per dyr noget sted når afstem åbner her imorgen?

• #3   11. mar 2013 jep er lidt sjovt hundene vinder så tit. men håber da folk stemmer nok til Gynt kan slå den bølge.

• #5   12. mar 2013 Jeg har stem på gynter ^^ Håber han vinder!

• #6   12. mar 2013 Tak for det begge 2 smiley Æv man først får svar når afstemning er slut man er jo lidt spændt.

Lotto hvad katte havde du med/hvor stod du henne smiley Er jo nys etfer hvem du var havde jo lidt travlt begge dage og mistede lidt overblik til sidst LOL

• #8   12. mar 2013 nåå nu kan jeg se hvem du er, rart at få ansigt på dig smiley

Kommentér på:
vil i stemme på Gynt til dk´s sødeste kæledyr

Annonce