{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
818 visninger | Oprettet:

En af kattene kaster op - Ved ikke hvilken... {{forumTopicSubject}}

Min ene kat har kastet op halvanden måneds tid...

Jeg har 2 katte, og der bliver kun kastet op, når jeg ikke er hjemme, så jeg ved ikke, hvem af dem der gør det...

Ingen af kattene virker syge. De spiser, som de plejer og har ikke tabt sig... Det er ikke hver dag, der bliver kastet op. Tror det er sket 6 - 7 gange. Jeg går normalt til dyrlæge, så snart der er det mindste med en af dem, men jeg har ikke troet, det var alvorligt, da det ikke sker hver dag. Sidst gik der en uge imellem...

jeg er gået ud fra, det måske kan være fordi, vinteren stille er ved at forsvinde. Jeg har på fornemmelsen, at det er min langhårede kat... Den har også altid slugt sin mad...

Det er ikke tyndt afkast men tykt... Ringede til dyrlægen i dag. Hun sagde, jeg skulle undersøge, om det er hårbolde og forsøge at finde ud af, hvem af kattene det er , hvilket er svært, da det kun er sket, når jeg har været på arbejde..

Er det nemt at se, om det er hårbolde???
Kan det være alvorligt, selvom det ikke sker ret tit?

Min ene kat spiser maden ret hurtigt... Den sluger det nærmest, men det har den altid gjort - Men der er tidligere kun blevet kastet op, hvor det har været tyndt, hvor jeg har regnet med, det har været græs - Det har nemlig oftest været om sommeren.

Mine katte får tørkost, vådkost og til tider råt kød, tun eller rejer..

På det sidste har jeg givet dem de der goddidder fra whiskas, så kunne det måske være pga. dem?

Dyrlægen sagde, det også kunne være andet end hårbolde eller mad... Smutter selvfølgelig til dyrlæge, hvis det fortsætter..

Er der nogen af jer, der har oplevet det samme med jeres katte? Det er jo langt fra hver dag det sker, hvormeg jeg ikke har troet, det kunne være alvorligt. De er jo også mere ude nu, end de har været, hvor der har været rigtigt vintervejr..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  En af kattene kaster op - Ved ikke hvilken...
Kommentér på:
En af kattene kaster op - Ved ikke hvilken...

Annonce