{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
871 visninger | Oprettet:

Line K
Line K
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

kattene slås {{forumTopicSubject}}

hej alle sammen jeg har en kastereret han kat(bølle) og en steraliseret hun kat (tulle). Bølle bliver ved med at jage tulle selvom hun underkaster sig og det er ver dag og flere gange om dagen.vi har haft bølle i lidt over 2 år og tulle i lidt over 2 uger så hun har ikke været her så længe og i starten hade de næsten acepteret hinanden men da vi så lukkede tulle ud i mandags gik det helt galt bølle kommer også ud.de skader ikke hinanden så jeg forstår det ikke så vis i vil hjælpe ville det være rigtig dejligt for vis det ikke bliver bedre siger mine forældre at vi må gå af med tulle og jeg vil ikke af med hende.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kattene slås
  • #1   12. dec 2012 Når du ikke har haft hunkatten i længere tid, så tror jeg ikke du skal være så nervøs, og du siger de ikke skader hinanden, så er du sikker på at de ikke bare leger, nogle gange kan det godt se lidt volsomt ud når katte leger, hvor gammel er hunkatten??

• #3   12. dec 2012 Tror ikke du skal være nervøs. Sammensætning af katte kan tage alt fra en dag til flere måneder

Så længe de ikke skader hinanden

• #6   13. dec 2012 Mine to misser "slåsser" også indimellem, for sjov. Det er bare leg, selvom især Saga lyder sur, men når Tyson så slipper hende fordi hun hvæser, så går der ikke længe før hun angriber HAM.

• Line K
    Line K Tilmeldt:
    dec 2012

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #8   13. dec 2012 tulle er lidt over et halvt år og rasten af tiden når de er sammen er tulle hele tiden bange og trykker sig fladt ned mod gulvet

• #9   13. dec 2012 For 2 år siden fik jeg 2 omplaceringskatte kastr. hanner... De kom fra samme hjem, og jeg fik en sludder for en sladder om at det var deres lille datter som ikke kunne tåler dem, de kom selv med kattene og deres tilbehør..De første 2 dage, kunne jeg intet obs på dem..De var sammen i det samme rum sammen med mig det meste af dagen, p.gr. af de andre katte og bjæfferne lige skulle vende sig til dem...Men så begyndte de eller at væse og sprutte af hinanden og jagte runt med hinanden,....Det gør de fortsat, men nu kan de jo så komme frit ud, så de behøver ikke at være sammen...Nu hvor det er så koldt, vil de gerne sove inde om natten, der sover de så langt fra hinanden, de kan og det samme ved foderskålene...
    Det er til at leve med, men ikke hvis det var lejlighedskatte, som de var inden de kom op til mig.

Kommentér på:
kattene slås

Annonce