{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.395 visninger | Oprettet:

Meget aktiv kat {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg har en dejlig kastereret hankat der er to år til maj. Vores problem er at han er meget aktiv om natten og vækker os mange gange. Kan man gøre noget for at aktivere ham om dagen/aftenen så han bliver lidt mere træt og er knap så aktiv om natten. Nogen der har erfaringer med det? Han er indekat :0)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Meget aktiv kat
  • #1   16. mar 2013 Min kat bliver meget meget aktiv om natten hvis han fryser. Hans bror fryser aldrig men den ene har altså tildens til at fryse.
    Da vi havde en flytbar elektrisk olieradiator så satte vi den på timer om natten også sov han op ad den. det elskede han.
    Ellers har vi brugt varme dunke vi fylder(der er betræk på dunken) også ligger i hans yndlings kurv. det har også hjulpet.

    Ellers har jeg oplevet at det er fordi han var sulten om natten (vores har fået portions fodring grundet overvægt så ikke nogen 24/7 skål). derfor begyndte vi at sørge for at de fik en godnat snack/måltid. ellers kan man putte tørkost i en foderbold katten kan aktivere sig selv med om natten.

    Når en af kattene har haft sovet hele dagen så tager vi gerne vores fiskestangs legetøj frem og giver dem 10-15 minutters leg i gangen(bare indtil de selv går væk).
    Begge vores katte er helt vilde med denne "drillepind bird" men de destruere den ret hurtigt(det er kun fjerdusken de destruere...så man kan selv binde noget nyt på) så jeg køber altid 3 stks af gangen. http://www.zooplus.dk/shop/kat/kattelegetoej/drillepind/med_fjer/182742

    For første gang fik de en frisk kanin pote i onsdags og den er den vores larmende mis helt vild med så nu overvejere jeg at binde kanin poten til en af de ødelagte fiskestænger


  • #3   16. mar 2013 Vores kat er meget aktiv om natten i perioder. I en sådan period leger vi med ham 1time før vi tar i sæng, og tar ham med på turen med hunden om aftenen, så løber han rund et stykke tid efter at vi kommet hjem, og bagefter sover han godt hele natten smiley


  • #4   16. mar 2013 Han savner sikkert en ven at lege med

Kommentér på:
Meget aktiv kat

Annonce