{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.355 visninger | Oprettet:

p-piller - hvor gammel skal katten være? {{forumTopicSubject}}

Jeg står og overvejer at anskaffe mig en kattekilling, og vil gerne have en hunkat.
men hvor gammel skal sådan en hunkat være, før man må give den p-piller?

OBS! er ikke interesseret i at diskutere hvorvidt det er klogere at neutralisere en hunkat i stedet for p-piller!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  p-piller - hvor gammel skal katten være?
  • #1   16. mar 2013 Jamen det ER klogere at få den neutraliseret smiley

  • #2   16. mar 2013 Det er rigtig dårligt for kattens helbred at bruge P.piller!!!!!

    Så det kan slet ikke diskuteres hvad der er bedst.... hvis man vil have en sund og harmonisk hunkat smiley


  • Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 163 Svar: 3.365
    #3   16. mar 2013 Vil du da have killinger på et tidspunkt med din ny hunkat,? er det derfor du skriver:
    ""er ikke interesseret i at diskutere hvorvidt det er klogere at neutralisere en hunkat i stedet for p-piller! "" smiley

    Men kan sige at den kan få P-piller når den har fået sin første løbetid.

    Men sundt og godt for katte er det jo ikke at give katten p-piller i det lange løb.


  • #4   16. mar 2013 Går hun sammen med en fertil han bør hun få p-piller når hun er omkring 6 måneder. Gør hun ikke og er ikke udegående så vent til efter første løbetid

  • #8   17. mar 2013 Jeg giver efter første løbetid..Har prøvet det allerede da katten var 5 1/2 mdr og sidst her var katten 10 mdr, så det lidt forskelligt hvornår..

  • #9   17. mar 2013 Tak til de enkelte som rent faktisk svarede på mit spørgsmål! Ja, jeg har også en fertil hankat og ja jeg vil gerne have killinger på et tidspunkt! Derfor piller i stedet for neutralisering!
    En kommentar til indlægget omkring priser og recepter osv, så er jeg ikke helt født igår! Jeg har haft med katte og p piller at gøre! Mit eneste - og ret simple spørgsmål lød på hvor gammel katten måtte være!


Kommentér på:
p-piller - hvor gammel skal katten være?

Annonce