{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
945 visninger | Oprettet:

betina H
betina H
Tilmeldt:
17. mar 2013
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

tisseri {{forumTopicSubject}}

jeg har en hun kat på snart 1 år og efter hun kom i løbetid første gang er hun begyndt at tisse i min store drengs seng og min seng lige så snart hun ser sit snit til det og min tålmodighed er ved at være opbrugt. er der nogle der ved hvad man kan gøre ved det, for vil helst ikke gå af med hende men som sagt er min tålmodighed ved at være opbrugt, så håber at der er nogle der kan hjælpe.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tisseri
  • #1   17. mar 2013 Kontakt dyrlægen og bestil tid til neutralisering.

  • betina H
    betina H Tilmeldt:
    mar 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #2   17. mar 2013 jeg har bare en veninde der gjorde det og det hjalp bare ikke

  • #3   17. mar 2013 Nå da, så var der jo nok noget andet galt for din venindes kat - stress, dårlige bakkeforhold, urinvejslidelse, eller noget helt fjerde.
    Men der er da aldrig noget forgjort i at få en kat neutraliseret, så hvorfor ikke bare få det gjort?

    Du kan søge på ordene <i> urenlig </i> og <i>tisser</i> i forum, og se om der er noget du kan/vil bruge.


  • betina H
    betina H Tilmeldt:
    mar 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #4   17. mar 2013 okay mange tak det vil jeg gøre, troede bare at det kunne være en slags dominans eller sådan noget for hun gør det ikke i min lille drengs seng.

  • #5   17. mar 2013 Kan da også være, at det er noget andet end hormoner for din kats vedkommende, men neutralisering er et godt sted at starte - og så er dét gjort en gang for alle.
    Husk øremærke når hun alligevel er i narkose smiley

    Nå ja, og husk at vaske dynen, så tisselugten kommer helt væk.


  • #7   17. mar 2013 Jeg gætter os på hendes urenlighed er lig med hendes første løbetid, så den neutralisation skulle være sket for længe siden.. Så havde du måske helt sluppet for den grimme vane, men det skal gøre nu og ik om nogle måneder. For du riskier at det hurtigt bliver en grim vane for hende, du skal tænke på hendes hormoner fiser rundt i kroppen og faktisk ikk aner hva der sker. Så hun makrer nok for os at berolige sig selv, samt fortælle at hun er klar til at bliver parret..

  • betina H
    betina H Tilmeldt:
    mar 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #8   19. mar 2013 mange tak for jeres svar smiley jeg ringer i morgen til dyrlægen og bestiller en tid smiley

  • #9   20. mar 2013 Rigtig god ide smiley

Kommentér på:
tisseri

Annonce