{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
607 visninger | Oprettet:

Tisseri {{forumTopicSubject}}

Hej. Min lille hunkat på et halvt år tisser hvor som helst. På gulvet, på gulvtæppet, på en avis (lagt til det samme). Straks herefter går hun på sin bakke og besørger stort. Hun har aldrig tisset på bakken. Hvad kan jeg gøre for at hun kan få lov at blive hos os. Vi vil ikke have et hjem der stinker af katte...
Jeg skælder ikke ud, men bliver dog irriteret når hun bare tisser overalt..
Jeg har haft katte før, men de er altid blevet hurtigt renlige.
Venlig hilsen Bette


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tisseri
  • #1   18. mar 2013 Har du kun en kattebakke??
    Hvis du kun har en så anskaf en mere evt åben hvis den anden er lukket, for nogle katte vil helst have en kattebakke til stort og en til småt, og nogle katte bryder sig ikke om en lukket bakke, også selvom de altid har haft det, så kan de pludselig få den ide at det vil de ikke have mere..

    Du skriver at hun aldrig har været renlig..
    Er hun fra egen avl eller har du fået den et sted fra hvor hun heller ikke var renlig??

    Er hun steriliseret??
    Du skriver jo godt nok at hun aldrig har været renlig, men katte i løbetid kan nemlig godt begynde at blive urenlige, og hun er jo 6mdr. så det passer meget godt med en begyndende løbetid..


  • #3   18. mar 2013 Hun er syv mdr. og allerede steriliseret. Kom i løbetid da hun var knap fem mdr..hun har to kattebakker en åben og en lukket og indtil flere helt flade med aviser som hun åbenbart foretrækker, - en gang i mellem. Jeg vil naturligvis gøre alt hvad jeg kan for at hun bliver renlig, - vil helst ikke af med hende. Hun er jordens dejligste kat. Hun var eneste killing og måske kan det være grunden ?

  • #5   18. mar 2013 Mine er lige glad med aviser, godt det samme smiley jeg smider dem og reklamerne på gulvet når jeg er færdig med dem, og de vandre ud i gangen til jeg skal i kontæneren med dem :D, men en håndfuld sand så er de der.
    Jeg tænkte om det kunne vende hende til bakken hvis du lagde en lille smule grus på de aviser du har liggende( i en lille bakke) og efter hånden så meget så det kan over tage, og så efterhånden som hun vender sig til ( mange små ) bakker med sand, så flytte dem langsomt hen hvor de skal være??


Kommentér på:
Tisseri

Annonce