{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
723 visninger | Oprettet:

IAMS / ROYAL CANIN hjælp ! {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen

Håber på lidt hjælp. : Jeg har en 1 års perser exotic hankat - kastrat. Han har hele tiden fået royal kitten sterlized.
Dog er jeg gået over på IAMS som han nu har fået ngoet tid.
Dog er han begyndt at fælde meget. Er dette pga. fælde tiden eller pga. fodert?? der er ikke noget usædvanligt over hans afførings vaner og han spiser som han plejer. Vi kørte en overgang med foder skifte, så det er heller ikke det??

Er der nogle af jer som har oplevet dårlige oplevelser med IAMS?

med venlig hilsen

Rikke

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  IAMS / ROYAL CANIN hjælp !
  • #2   27. mar 2013 Ja ret enig med Gitte
    Det er fældnings tid, så hvis den ekstreme fældning er begyndt i løbet af den sidste månedstid, så er det sansynligvis pga årstiden..

Men ellers skal du se på fedtindholdet i foderet, og du skal se på kattens hud, hvis den ser tør ud og evt skæller lidt, så mangler hud og pels noget fedtstof, det gør du enten ved at fodre med foder der har en højere fedtprocent end den du bruger nu eller ved at give noget lakseolie, dog er det ikke alle katte der kan lide lakseolie..

• #4   27. mar 2013 Super Felis, jeg kender ikke IAMS..

• #5   27. mar 2013 mange tak for alle jeres svar. Det er så skønt man kan spørge andre til råds.
    Så er det nok pga. fældnings perioden. Jeg børstede ham godt og grundigt igår, og hold da op, alt det jeg fik af ham. Men nu hvor han er børstet er det ikke så slemt smiley
    så det må være den trælse fælde periode.... smiley

Kommentér på:
IAMS / ROYAL CANIN hjælp !

Annonce