Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af tagplade 1.200 kr.
  • Udskiftning afdørhåndtag til altandør 1.200 kr.
  • Altandør 1.150 kr.
  • Tætning af ovenlys vinduer 1.000 kr.
  • Ophæng af stort spejl i opgang 500 kr.
  • Hænge TV op, hænge hylde op og hænge gardiner op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lux
  • #2   8. apr 2013 Jeg lod dem stående i køleskab i 4 dage, men katte har taget på af det og vi snakkede om at skære lidt ned.

Så jeg tænkte mere end 4 dage vil være i orden?

• #4   8. apr 2013 Jeg giver omkring 100 g. pr. dag, så jeg åbner den, giver Tarzan, opbevare resten i en plastikbøtte med låg på i køleskabet til jeg har givet det hele ( 3 dage) smiley
    Kattene tager ikke på af det, kun hvis de er tynde, tykke katte bliver stabiliseret i vægten af vådfoder dagligt smiley
    Mener jeg har læst på dåsen, at det kan holde sig 3 - 4 dage i køleskabet.

• #5   8. apr 2013 Det er da utroligt, jeg har 2 katte og de få 1/4 lux dagligt, og nu har de taget en del på.

Jeg har haft dem 1 måned nu og hos tidligere fik de næsten ikke vådfoder og de har for mest levet kun af tørfoder..

• #6   8. apr 2013 Jeg har brugt LUX og andre vådfoder, til at få min store kat til at tabe sig 600 g siden jul, så nu vejer han kun 10,1 kg

• #7   8. apr 2013 Ps mine gider det ikke når det har været på køl et døgn, jeg har også frosset det,det vil de heler have, det bliver tøet i varmt vand i en skål og jeg fryser det i plastpose, for så er det nemmest at tø hurtigt op.

• #8   8. apr 2013 Tak for fryserådet Jette smiley

• #9   8. apr 2013 Ikke min ide smiley har tænkt på det men ikke før?? Jeg tror det var Helle som fik bekræftiget det af RC, at det er ok at fryse.

• #10   8. apr 2013 Ja, det er rigtig - jeg har undersøgt om vådfoder kan fryses, og det kan man sagtens. Jeg blander dog lidt kogende vand i først, da jeg fik at vide at det er best at fryse, når det indeholder 80% vand. Det meste vådfoder indeholser 70 - 75 % vand. Jeg fryser det enten i mini.plastbeholdere eller is-terningbakker afhængig af hvor stor en dåse jeg åbner.Jeg tøer op i køleskabet, ved at tage det op i god tid før det skal bruges. Nærringstofferne i f.eks kødet i foderet bevares bedst, hvis det tøes langsomt op. Min kat, Romeo vil ligeså gerne have det der har været frosset, som det nytåbnede. Men efter 2-3 dage i køleskab synes han maden bliver kedeligt, og så vil han gerne have noget nyt.

• #11   9. apr 2013 Miss Tion Hvis kattene ikke er vandt til vådfoder så tror jeg bare at de lige skal bruge lidt længere tid inden de kan regulere mængden af mad de indtager. Det er meget normalt at se en kat tage på når den skifter foder.
    Jeg ville nok lige se tiden an 14 dage endnu ^^ Men hvis de så stadig tog på ville jeg forsøge at skære noget af tørkosten væk. eller i hvert fald tjekke hvor meget korn der var i tørkosten smiley

• #13   9. apr 2013 MIss Tion - Hvis der er killinger/ungkatte du har fået der det jo normalt de tager på

• #14   9. apr 2013 De er begge 7 og 8 år gammel smiley

Kommentér på:
Lux

Annonce