Hjælp til dyrlægeregning.. Hjælp til dyrlægeregning..
Jeg skriver dette indlæg, da jeg står i økonomiske problemer, og min kat er blevet syg.
han har sart mave, og har tildens til tarmbetændelse, og nu skider han blod igen..
Mit valg står nu på aflivning eller at der er nogen, som kan støtte mig økonomisk..
og ellers skal han ha et nyt hjem, hvor de har et økonomisk overskud til at kunne tage ham til dyrlæge, hvis det skulle ske igen.
så hvis I har lidt til overs, så send mig en besked..
Vil lægge dokumentation op på sitet, så folk kan se hvad deres "nød-hjælp" er gået til..
og INDEN I skriver at man IKKE skal anskaffe sig et dyr, hvis man ikke har råd til dyrlæge osv.. så vil jeg bare lige gøre opmærksom på at jeg brugte over 10k på dyrlæge regninger sidste år.. og nu kan min pengepung bare ikke mere.
Jeg er gået 2500,- ned i løn..
åh, mit hjerte brister..
jul 2008
Følger: 50 Følgere: 46 Katte: 28 Emner: 3 Svar: 540
sep 2012
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 10 Svar: 74
nov 2011
Følger: 38 Følgere: 95 Katte: 15 Emner: 62 Svar: 388
sep 2012
han er jo kun 1år..
men jo tanken har været der, og den gør inderligt ondt..
det er virkelig hårdt..
og han får skånekost.. dog har han spist lidt vådfoder på det sidste, kan det ha en effekt, når det ikke går under skånekost?
mar 2012
Følger: 5 Følgere: 5 Katte: 5 Emner: 76 Svar: 919
Går ud fra de stadig er forsikret? Har du ikke en forælder, søskende eller andet som kan ligge ud?
sep 2012
dec 2011
Følger: 7 Følgere: 6 Katte: 2 Emner: 92 Svar: 533
Fr. Sophie Johansens legat
Den Kgl. veterinær & Lanbohøjskole
Studieforvaltningen
Bülowsvej 17
1870 Frederiksberg C
Hjælpen kan desværre først gives, når der foreligger en regning - Men måske kan du få hjælp, hvis din dyrlæge kan lave et overslag, hvor der står, hvad regningen vil løbe op i...
Har du måske familie, der kan låne dig, hvor du f.x. kun betaler 100 kr tilbage pr. måned...
Jeg har også modtaget støtte fra Frelsens hær, men dog ikke til dyrlæge, men man kan søge om alt..
Sender lige lidt flere adresser, da du kan søge penge mange steder, hvis du ikke har ret mange penge... Man sender ansøgning, årsopgørelse fra 2012 og budget..
Da jeg blev skilt og betalte husleje 2 steder fik jeg mange legater..
Frelsens Hær Hovedkontor
Frederiksberg Alle 9
1621 København V
Advokatfirmaet Gert Hallig
Vesterbrogade 12, 2. sal
1620 København V
(Dette lagat søges elektronisk på nettet - kan søges hvert kvartal...
Rudolp Als Fondet
C/O Kromann Reumert
Att: Advokat Jens Munk Plum
Sundkrogsgade 5, 2100 København Ø
(Her modtog jeg 10.000 - Ansøgningsskema findes på hjemmeside og printes ud)
dec 2011
Følger: 7 Følgere: 6 Katte: 2 Emner: 92 Svar: 533
sep 2012
aug 2012
Følger: 1 Katte: 3 Emner: 20 Svar: 205
Mht. dyrlægeregningen, så kan jeg ikke forstå at du skal betale en selvrisiko på 800kr, hvis du i løbet af det seneste år har betalt dyrlægeregninger for over 10.000 kr. Gælder din faste selvrisiko ikke kun en gang pr. forsikringsår?
Jeg tænker også, at hvis du har lagt så mange penge hos din dyrlæge, burde det være muligt at lave en fornuftig afbetalingsordning uden at skulle ligge noget med det samme - han/hun ved jo at du har betalt dine regninger til tiden før?
Jeg ved i hvert fald at det fungerer sådan hos min egen dyrlæge.
Derudover synes jeg, at det er en rigtig god idé at søge legater, som andre foreslår.
Hjælp til dyrlægeregning..