{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor meget mad??
  • #2   10. apr 2013 Hun har ikke drukket endnu, men hun har spist en pose vådfoder og hvis jeg giver hende en mere, tror jeg også hun kan spise den, ville bare være sikker på hun ikke blev vildt skidt af det smiley

    Ja hvor lang tid går det egentlig før de kommer af med afføring og urin ca? eller er det meget forskellig fra kat, til kat smiley


  • #4   10. apr 2013 Okay, super smiley så kan hun godt få lidt mere mad nu her, når hun vågner igen. hun sover lige, det lille pus smiley

  • #5   10. apr 2013 Mille blev ordnet her D. 4
    Hun spiste vist lidt for meget den dag for det røg alt sammen op igen...
    Hun tissede dog allerede da hun kom hjem - på os, hun havde det vist ikke helt godt for hun tissede lidt over det hele indtil om aftenen smiley


  • #6   10. apr 2013 Maria.
    Da jeg hentede mew, var hun dyngvåd af tis og hun tissede også i kattebakken og der kom en plet på gulvtæppet. Så tror ikke det er unormalt


  • #7   10. apr 2013 Miffi tissede vidst også på dyrelægen xD haha. så hun er da kommet af med lidt. men hun har ikke efter hun er vågnet været på toilettet. men hun er også døsig og træt, hun sover meget :)..

    Men hendes gode appetit kan kun være positivt tænker jeg smiley passer selvfølgelig på med, at hun ikke overspiser, for vil heller ikke, at det kommer op igen smiley det hjælper jo ingen ting smiley


  • #8   11. apr 2013 Tænkte nu heller ikke det var unormalt (:


  • #9   11. apr 2013 Miffi har bare klaret det så fint, hun er stadig lidt træt, men hun er jo også næsten to år nu her, så der går lidt længere tid inden hun er helt oven på end hvis hun var killing, hun spiser med velbehag, drikker ikke så meget, men får vådfoder, så tænker der må være noget væske der i og hun har også været på bakke og lave på det ene og det andet smiley

Kommentér på:
Hvor meget mad??

Annonce