{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kattegrus på zooplus?
  • #1   14. apr 2013 Jeg køber stort set alt mit grus på zooplus og jeg har aldrig haft problemer med noget der er gået i stykker eller det er kommet for sent.

Jeg køber enten EC, GG eller Tigerino's det ene produkt, alt efter tilbud.

• #2   14. apr 2013 Køber øko plus(:
    Jeg havde problem en enkelt gang men den leverandør har de vist fyret nu(:
    Køber altid og har altid købt grus der (:

• #3   14. apr 2013 jeg køber også øko plus

• #4   14. apr 2013 Har kun købt grus derfra 1 gang og posen var skam tæt da den nåede frem smiley

Ellers har jeg valgt at støtte min lokale dyrhandel ved salg af grus - de skal jo også leve smiley

• #5   14. apr 2013 Jeg har købt derfra en gang og gør det ikke igen. Det var rigtig dårligt pakket og kassen faldt fra hinanden da den skulle op på 2. Sal

• #6   15. apr 2013 Jeg har lige fået grus derfra for første gang - alt var ok og super service. Dejligt at få det bragt helt hjem på adressen - fragtfrit :O) - det gør jeg i hvertfald igen. Jeg bestilte også foder samtidig, men det blev sendt i to pakker - grus for sig og mad for sig - og det var jeg også lettet over :O)

• #7   15. apr 2013 Vi bestiller både grus og mad til både hund og kat hos zooplus. Af grus bruger vi tigerino eller extreme classic. Vi har aldrig været ude for at der har været hul på poserne.

• #8   15. apr 2013 Har også bestilt derfra... bestilte Tigerino og selv om jeg havde bestilt 8 sække nåede de hele frem, dog var papkasserne de blev fragtet i hårdt medtaget, men sækkene fejlede intet

• #9   15. apr 2013 Jeg bruger Golden Grey Master, som jeg køber via Zooplus. Jeg har ingen problemer haft ifbm. levering, dog har jeg engang modtaget en forkert udgave af Golden Grey, men der var ingen problemer med at få penge tilbage.

• #10   15. apr 2013 Jeg har bestilt noget og betalt - men de siger de ikke har modtaget pengene - men Sydbank kan se at pengene er gået ind ?

• #11   15. apr 2013 Jeg har også modtaget Tigerino, en stor sæk der var gået i stykker. I øvrigt har jeg også modtaget et bur til en hamster der var brækket i stykker og pakken var helt åben og et stort hjørne var brækket af, men var bare afleveret som om intet var hændt.
    Der er ofte hul i papkasserne varerne er pakket i. Meget ofte kan jeg se pakkerne har været kastet rundt på indholdet. Så det kan man altså sagtens risikere. Jeg har så også modtaget grus hvor alt var helt og ok flere gange men synes generelt de er hårde ved pakkerne.

• #12   15. apr 2013 Jeg køber altid grus hos zooplus og har kun oplevet en enkelt gang at der var gået hul på sækken, men klagede og fik pengene retur, så super god service der. jeg bestiller alt fra zooplus, både foder og andet. jeg bruger catsan til mine katte, min ene kat vil ikk bruge klumpende kattegrus og det fra trixie med krystaller kan han ikk lide at gå på. men catsan er han rigtig glad for og det er virkeligt godt syns jeg.

• #13   15. apr 2013 Jeg har nemlig aldrig bestilt grus på zooplus, men kun foder, men har indtil videre haft gode oplevelser og de er altid flinke og giver penge retur når der er noget. Så tror jeg tag chancen og prøver. Er Tigerino ligesom EC? Umiddelbart ser det ud til det er det billigste..

Jeg køber normalt EC, men synes ikke de har haft nogle gode tilbud på det seneste og vil ikke betale fuld pris for en pose. Ellers støtter jeg også vores dyrehandel, men kun når de har tilbud smiley

• #14   15. apr 2013 der er ikke den store forskel på de 2, men det kommer an på hvilken en af deres varianter du køber. Jeg bruger denne, når det er Tigerino: http://www.zooplus.de/shop/katzen/katzenstreu/klumpstreu/305296 den fås også med parfume.

• #15   15. apr 2013 Det ser ud til det er den jeg skal have smiley Jeg har somme tider købt EC på tilbud herhjemme til 70 kr pose, så det er jo næsten lige så billigt hvis man køber 2 Tigerino.

• #16   15. apr 2013 Nu er det jo ikke zooplus der smider rundt med pakkerne, men nok det tyske fragtfirma. Alle varer bliver jo sendt fra tyskland. Oplever også at kasserne har fået en hård medfart på vejen og er ofte i stykker. Men når bare indholdet er intakt, er jeg fuldt ud tilfreds.

Jeg har nu fået meget forskellige varer derfra 4 gange ligefra kradsetræ til mad. Jeg har én gang oplevet at en pose vådkost havde fået et lille hul, fordi det havde ligget op af dåser i kassen, men jeg gad ikke rigtig klage - smed den bare ud...og glædede mig over at de 5 andre var hele.

• #17   15. apr 2013 Nej, jeg køber fra http://www.olivers.dk

Kommentér på:
Kattegrus på zooplus?

Annonce