{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
505 visninger | Oprettet:

velkomstpoint? {{forumTopicSubject}}

hvorfor er det at man kan få afviselsespoint og velkomstpoint? det er da underligt at folk siger "du må ikke få din kat her ind" min ene kat har 20 afviselser og 1 velkomst! hvorfor? folk burde da være søde og hjælpe folk med at få deres katte i stedet for at afvide dem?
kan godt være det bare er mig der er helt dum?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  velkomstpoint?
  • #1   22. apr 2013 Jeg vil tro mange ikke har stemt noget endnu, og andre har afvist fordi der ikke er nok beskrivelse. smiley

• #2   22. apr 2013 Jeg giver ikke afvist, men stemmer ikke hvis der ikke står nok smiley

• #4   22. apr 2013 en norsk skovkag er vel en norsk skovkat? en stamtavle er jo bare noget der viser forældrene!

• #5   22. apr 2013 Ja, men her inde er der rigtig mange der går op i om der er stamtavle på. smiley
    Men en stamtavle viser også at din kat er ægte eller hvad man siger.

• #6   22. apr 2013 så min kat er ikke en norsk skovkat selvom begge forældre er skovkatte med stamtavler?

• #7   22. apr 2013 Jo det er den, men mange vil mene den skal under blandings katte da du ikke har stamtavle på den. smiley

• #10   22. apr 2013 Jeg er ligesom Jette L og drengene, jeg afviser ikke, jeg undlader bare at stemme. Nogle gange skriver jeg hvad jeg måske synes de kunne gøre bedre for at hjælpe smiley

Men jeg vil da lige gå ind og kigge på den smiley For mig betyder det ikke noget om der er stamtavle, en kat er en kat, det samme er racen! Du skal jo heller ikke have bevis på at det er en kat det dyr du har smiley

men held og lykke med at få den ind smiley

• #11   22. apr 2013 Jeg har budt dem begge velkommen nu.

• #12   22. apr 2013 Hvis begge forældre har stamtavle, hvorfor får du så ikke stamtavle på din?

Det er meget mere end et stykke papir, det er et bevis på at din kat er renracet

Camilla h
    Hvis vi skal være detaljeorienteret, så har de fleste et bevis på at deres kat er en kat... Sundhedsbogen:)

• #13   22. apr 2013 Har prøvet at få stamtavle, men ejeren har snydt os, så vi kan ikke få fat på dem igen smiley de havde også øremider da vi fik dem og det kunne man mærke hun havde vidst men ikke sagt smiley

• #14   22. apr 2013 Men hvad hedder hans opdræt? Så burde du kunne anmelde ham til, hvor han er registreret

• #15   22. apr 2013 Ved kun de hedder Fam Kristiansen og bor i roskilde smiley

• #16   22. apr 2013 Tror du er blevet alvorligt snydt.
    Prøv at hør De forskellige katteklubber om det er noget der siger jer noget. Ikke kun for jeres skyld, men hvis de sælger misligholdte katte, skal det forsøges stoppes

• #17   22. apr 2013 Uanset hvad,fatter jeg ikke folk der afviser en kat på et forum som dette

hvor alle burde være velkommen ,og få glæde af de mange debatter der er herinde smiley

• #18   22. apr 2013 Jeg trykker heller ikke afvist, jeg vælger at lade hver med at stemme hvis det endelig er. Men det sker meget meget sjællendt, da jeg selv ved hvor meget jeg har fået ud af at være her inde! smiley

• #19   22. apr 2013 Forstår bare ikke hvorfor hum ikke er en skovkat når hun er en skovkat? Og hvorfor kan det ikke være en skovkat fordi hun har et lille hak på næsen (hvilket jeg ikke kan se hun har)

• #20   22. apr 2013 Olivia

Du er ikke så gammel og forstår nok ikke raceverden eller avlerverden

Problemet er, at der er rigtig rigtig rigtig mange "norske skovkatte", hvor man ikke har nogen jordisk chance for at vide om det er en blanding mellem tre-fire forskellige racer og kun kan stole på sælgers ord. Kun med stamtavle kan man vide om det er en renracet man har. Og med den sælger du har haft, der ikke vil udlevere en tavle og de havde øremider (og åbenbar fertil, hvilket en opdrætter normalt ikke ville sælge uden streng købskontrakt) kan du godt regne med at risikoen er stor for at du kan være blevet snydt.

Derfor er en tavle ikke bare en tavle, det er din garanti, når du køber racekatte

• #21   22. apr 2013 Jaja forstår det godt!
    Og der er ingen tvivl om at jeg er blevet snydt! Men var helt ny i katteverdenen da vi købte dem, så havde ikke forstand på det smiley

• #22   22. apr 2013 Og din kat er helt sikkert stadig sød og dejlig

Men jeg vil aldrig tro på den er renracet, sådan som købet er foregået:)

• #23   22. apr 2013 Du er ikke den første eller eneste der har prøvet, at blive snydt, jeg kender en som købte en MCO med tavle, men da hun blev ældre lignede hun en fin huskat smiley
    Det var så den lærestreg der gjorde min bekendte til en god opdrætter og meget forsigtig smiley og hun har aldrig siden ladet sig snyde.

• #25   23. apr 2013 Jeg kan faktisk ikke se at den afventer optagelse, men det gør en anden som har flere afvisere end velkomster.

Jeg har budt katten velkommen og derefter forlangt mere tekst.

Det kan godt være at racekatte med stamtavler er mere værd i kr./øre, men dette er et katteforum og alle skal være velkommen i mine øjne.
    Zoey:

De basale ting man skal sættte sig ind i hvis man gerne vil have kat er ikke incl. hvordan stamtavler er skruet sammen. Det mener jeg IKKE er nødvendig at købe kattebøger for!

Hvis man har behov for basal viden, pasning og pleje, sygdomstegn og behov, ja så kan en bog være god nok, men ikke bare for at oprette en kat.

TS har købt i god tro og måske var hun ikke ude at "lede" efter den rigtige race, men faldt for den skovkat som hun så hos opdrætteren.

• #28   23. apr 2013 Nu er det jo et galleri, og jeg synes, at man som besøgende på siden skal kunne se og finde information om, hvorledes en specifik race ser ud samt hvilke karakteristika den har, når man søger information herinde.

Gode billeder, god beskrivelse med tilhørende oplysninger om kattens herkomst.

Afskaf velkomstssystemet og indfør i stedet bedre søgemuligheder i gallerierne, således man kan søge på racer med stamtavle, uden eller begge dele. Indfør gerne, at man kan søge efter specifike stamtavler.

Dermed undgår man alt det bøvl og utilfredshed brugerne mellem hinanden ved velkomst og bedømmelser, samt får den mulighed at søge i gallerier af racer, som er, hvad de er, eller er hvad den enkelte bruger forestiller sig de er.

Kommentér på:
velkomstpoint?

Annonce