715 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Velkomstpoint?"
velkomstpoint?
hvorfor er det at man kan få afviselsespoint og velkomstpoint? det er da underligt at folk siger "du må ikke få din kat her ind" min ene kat har 20 afviselser og 1 velkomst! hvorfor? folk burde da væ...
hvorfor er det at man kan få afviselsespoint og velkomstpoint? det er da underligt at folk siger "du må ikke få din kat her ind" min ene kat har 20 afviselser og 1 velkomst! hvorfor? folk burde da væ...
Skrevet af: Olivia B - 22. apr 2013
Velkomstpoint!
Hej alle sammen! Min dejlige birmakilling Liam mangler nogle velkomstpoint. Vil i ikke være så rare, at give ham nogle ^^? Der vanker måske udfordringer i belønning, hvis i er heldige :b
Hej alle sammen! Min dejlige birmakilling Liam mangler nogle velkomstpoint. Vil i ikke være så rare, at give ham nogle ^^? Der vanker måske udfordringer i belønning, hvis i er heldige :b
Skrevet af: Kianna N - 12. okt 2012
velkomstpoint..
Heej folk .. Tænkte på om i ville give vores lille dejlig killing velkomstpoint :)
Heej folk .. Tænkte på om i ville give vores lille dejlig killing velkomstpoint :)
Skrevet af: Jacobina - 19. aug 2007
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
- Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
- Opsætning af loftslamper 600 kr.
- Samling af møbler 1.200 kr.
- Udendørs lampe re-montering 800 kr.
- Murer arbejde 3.800 kr.
maj 2007
Følger: 24 Følgere: 40 Katte: 10 Emner: 141 Svar: 7.112
Den skal have mindst 50 velkomstpoint for at blive optaget og 50 afvisepoint for at stemmes ud."
Det står lige over hvor man sætter sin stemme på katten
feb 2013
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 1 Emner: 1 Svar: 1
Velkomstpoint?