{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Efterlysning af katteejer.
  • #1   30. apr 2013 Jeg tror desværre ikke du eller rettere katten er så heldig at der er nogen herfra, der kender den. Jeg bor ikke selv så langt fra års flyveplads og har pt 3 forhutlede katte til at rende rundt. Den ene kunne godt være den på billedet. Jeg vil anbefale dig at kontakte Kattens Værn, så kan de guide dig gennem forløbet med indfangning. Vores kommune har nemlig en aftale med KV om indfangning af katte, så det ikke koster dig noget. Held og lykke

• Daniella j
    Daniella j Tilmeldt:
    jul 2008

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #2   30. apr 2013 Jeg har lagt efterlysningen herind for en fra hundegalleri, som ikke selv havde en bruger herinde - jeg har videregivet din besked, tak for hjælpen smiley

• #3   30. apr 2013 det var så lidt smiley

• Daniella j
    Daniella j Tilmeldt:
    jul 2008

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #4   30. apr 2013 Hun skriver:
    Vi har kontaktet nummer 1812 og de ville sørge for at der er en der ringer tilbage - men det kan tage op til 24 timer.
    Synes bare at katten virker meget menneskevant og ikke umiddelbart som en vildkat

• #5   30. apr 2013 Det er sikkert også en kat, der har haft en ejer, der så har smidt den ud. Det sker desværre meget tit. Jeg får somme tider hældt katte/killinger af hos mig.

• #6   30. apr 2013 Hvis jeg skal være ærlig, så får i ikke meget ud af at ringe til 1812... da det "kun" er til skadet dyr... så de vil sikkert ikke hente den alligevel...

Jeg ville ringe til Kattens værn... når nu jeres kommune har en aftale med dem ... (heldige jer) smiley

• #7   30. apr 2013 Åh herregud, stakkels kat :'-(. Den ligner godt nok en der trænger til menneskers godhed. Eftersom den er så tynd, bør man fodre den, indtil kattens ejer, eller en løsning, er fundet.

Tjek efterlysninger på dyrenesbeskyttelse.dk og fremlys katten samme sted. Tjek også med internater og dyrlæger i området, om de har fået efterlysninger på en kat der passer til beskrivelsen.
    Selv om den befinder sig i et område, hvor det er almindeligt at dumpe katte, <i>kan</i> netop denne kat jo være savnet.

Jeg håber det bedste.

• #8   30. apr 2013 www,oasa-dk.dk de er gode til at hjælpe med nye hjem til missekatte smiley

• #9   1. maj 2013 Hæng eventuelt nogen sedler op i de nærmeste butikker, måske du har heldet med dig smiley

Kommentér på:
Efterlysning af katteejer.

Annonce