Tåbeligt! Tåbeligt!
At der hver evigt eneste dag bliver oprettet 4-5 katte som helt uden stamtavle bliver lagt under en bestemt race. Jeg er af den opfattelse at er der ikke stamtavle på en kat må den jo være en blanding, hvorfor hulen bliver de så ikke modereret når det ofte ret tydeligt, er fis i en hornlygte at pågældende kat skulle være af en bestemt race.
Så kunne man jo i teorien lige så godt bare lave en kategori for dem alle der bare hed kat.
Det er jo for fanden ikke til at vide om du sidder og kigger på en Norsk skovkat, en Maine Coon, en Sibirisk skovkat eller om der bare er tale om en tilfældig blanding med lidt langt hår som ligger under racen.
Fjollet, det er en ommer!
okt 2011
Følger: 5 Følgere: 6 Katte: 10 Emner: 53 Svar: 1.405
Og det er ikke kun når de er uden stamtavle...man kan jo bare næsten sætte sin kat under hvad som helst.... for selvom man får 40 afvis... så kommer man jo alligevel ind med 50 godkendt... som det lige er sket idag og forleden blev en profil stemt ind... hvor det eneste der stod om katten var fødselsår og det var en han.... jamen hvem stemmer dog de profiler ind ???
Jeg har en ide om at nogen bare sidder og trykker på det grønne link "Stem denne ind" eller hvad der står... helt uden at tjekke profilen....
Jeg forstår det ikke!!!
mar 2012
Følger: 5 Følgere: 5 Katte: 5 Emner: 76 Svar: 919
sep 2012
Følger: 3 Følgere: 3 Katte: 1 Emner: 13 Svar: 1.078
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.562
Så jeg kan kun anmode om at man læser teksten godt igennem INDEN man stemmer ind.
aug 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 4 Emner: 24 Svar: 205
Felis jeg er helt enig med dig i at man burde oprette racer i to kategorier, både med og uden stamtavle. Det er vel langt størstedelen af racekattene her på galleriet der er "Ægte" racekatte men uden papir, det giver dog ikke meget troværdighed at ejeren anser sin kat som en ægte racekat når han/hun intet bevis har herpå.
Ikke at jeg siger det ikke kan lade sig gøre, men jeg tror det er et fåtal der ikke er blandinger og mener dermed også at det er grunden til at langt størstedelen er papirløse.
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.562
okt 2011
Følger: 5 Følgere: 6 Katte: 10 Emner: 53 Svar: 1.405
Hva pokker sker der lige ????
Tåbeligt!