{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
616 visninger | Oprettet:

af med kat, hvilke muligheder? {{forumTopicSubject}}

Jeg står og kender nogle der skal af med deres norske skovkat grundet allergi smiley hvilke muligheder findes der ud over at slå ham op her inde og på dba osv.? er der sider hvor folk kan aftage katte i nød eller? smiley stakkelen er kun 2 år og er noget af det sødeste! håber nogle af jer har et par ideer!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  af med kat, hvilke muligheder?
  • #1   5. maj 2013 Har du talt med hans opdrætter? Ofte vil opdrætter være behjælpelig med at finde et nyt hjem.

• #2   5. maj 2013 kunne godt være en mulighed ja!

• #3   5. maj 2013 Du kan slå det den op på flere sider på FB, her og DBA samt G&G ...

Men der er så super mange katte der søger nye hjem... så det er bare at vente og vente...

Lige nu vil folk åbenbart kun have killinger... så en voksen kat kan blive svær at komme af med.

• #4   5. maj 2013 neej der er en sød familie der har trådt til og gerne vil tage bamsen idag! skønt at der er folk som dem der ude!! og tak for jeres hjælp!

• #5   5. maj 2013 Hvis den er fra en opdrætter står der oftes i kontrakten hvad man skal gøre hvis man ikke kan have katten mere

• #6   5. maj 2013 øv de har sagt nej til at have ham alligevel

• #7   5. maj 2013 Det er da kun godt, at de har sagt nej nu, inden katten flyttede ind hos dem. Han skulle jo nødig ende som vandrepokal, der bliver sendt videre fra det ene hjem til det næste.

Ejeren må tage noget allergimedicin, indtil det rette og varige hjem er fundet - og det kan tage lang tid at finde.

• #9   7. maj 2013 Hej Daniella

Efter at have haft kat i 13 år blev jeg syg med vejrtrækningsproblemer, meget slemt, og efter flere gange at få taget en masse prøver på hospitalet fik jeg konstateret en extrem voldsom katte allergi ( de havde aldrig set en reagere så voldsomt på en provokations test ) den 1ste læge sagde at han ikke kunne - læs ville - hjælpe mig hvis jeg ikke kom af med mine 2 NFO killinger, men heldigvis var den næste læge helt anderledes, han havde haft katte i over 20 år og sagde at selvfølgelig skulle jeg ikke af med mine " børn ", så jeg startede for 2 måneder siden på en behandling, jeg skal bruge 2 forskellige inhalatorer om morgenen og den kraftigste samt en pille om aftenen, siden har jeg ingen problemer haft, jeg betaler med glæde de penge medicinen koster, da det overhoved ikke kan komme på tale at komme af med mine små banditter.
    Fortæl dine venner dette, da der er hjælp at hente, jeg oprettede et indlæg herinde om katteallergi og der er ret mange der bor med mere end en kat og har det helt ok bare de får medicinen.

Hilsen Sanne

• #10   7. maj 2013 Lige en sidebemærkning som ikke er rettet mod dine venner, men det undre mig meget at når jeg læser annoncer fra folk som skal af med deres kat så står der som grund " har fået katte allergi " eller jeg skal flytte hen hvor man ikke må have kat " efter mængden af disse 2 mest brugte " undskyldninger" så er katte allergi næsten en epidemi. Mht. at flytte hen hvor man ikke må have kat så ville jeg lede med lys & lygte efter en lejlighed hvor katte var tilladt, jeg kunne ikke give mine katte væk.
    Som der er blevet skrevet utallige gange så tænker mange sig ikke om før de anskaffer sig en kat, desværre inkluderer " brug & smid væk " mentaliteten også katte, ja jeg forstår det ikke.

Kommentér på:
af med kat, hvilke muligheder?

Annonce