616 visninger
|
Oprettet:
af med kat, hvilke muligheder? {{forumTopicSubject}}
Jeg står og kender nogle der skal af med deres norske skovkat grundet allergi
hvilke muligheder findes der ud over at slå ham op her inde og på dba osv.? er der sider hvor folk kan aftage katte i nød eller?
stakkelen er kun 2 år og er noget af det sødeste! håber nogle af jer har et par ideer!
apr 2008
Følger: 15 Følgere: 14 Emner: 14 Svar: 786
jan 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 8 Svar: 33
okt 2011
Følger: 5 Følgere: 6 Katte: 10 Emner: 53 Svar: 1.405
Men der er så super mange katte der søger nye hjem... så det er bare at vente og vente...
Lige nu vil folk åbenbart kun have killinger... så en voksen kat kan blive svær at komme af med.
jan 2011
maj 2007
Følger: 24 Følgere: 40 Katte: 10 Emner: 141 Svar: 7.112
jan 2011
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.943
Ejeren må tage noget allergimedicin, indtil det rette og varige hjem er fundet - og det kan tage lang tid at finde.
sep 2012
Følger: 5 Følgere: 5 Katte: 2 Emner: 7 Svar: 102
Efter at have haft kat i 13 år blev jeg syg med vejrtrækningsproblemer, meget slemt, og efter flere gange at få taget en masse prøver på hospitalet fik jeg konstateret en extrem voldsom katte allergi ( de havde aldrig set en reagere så voldsomt på en provokations test ) den 1ste læge sagde at han ikke kunne - læs ville - hjælpe mig hvis jeg ikke kom af med mine 2 NFO killinger, men heldigvis var den næste læge helt anderledes, han havde haft katte i over 20 år og sagde at selvfølgelig skulle jeg ikke af med mine " børn ", så jeg startede for 2 måneder siden på en behandling, jeg skal bruge 2 forskellige inhalatorer om morgenen og den kraftigste samt en pille om aftenen, siden har jeg ingen problemer haft, jeg betaler med glæde de penge medicinen koster, da det overhoved ikke kan komme på tale at komme af med mine små banditter.
Fortæl dine venner dette, da der er hjælp at hente, jeg oprettede et indlæg herinde om katteallergi og der er ret mange der bor med mere end en kat og har det helt ok bare de får medicinen.
Hilsen Sanne
sep 2012
Følger: 5 Følgere: 5 Katte: 2 Emner: 7 Svar: 102
Som der er blevet skrevet utallige gange så tænker mange sig ikke om før de anskaffer sig en kat, desværre inkluderer " brug & smid væk " mentaliteten også katte, ja jeg forstår det ikke.
af med kat, hvilke muligheder?