{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.553 visninger | Oprettet:

Min kat hvæser af anden kat. {{forumTopicSubject}}

Hejsa. Har taget min kat med hjem til min kæreste. Hun har også en kat. De begge er hun katte. Min kat hvæser af hende og laver bromme lyde. Hendes kat miaver bare og flygter væk. De holder øje med hinanden. Nu er min kat begyndt af hvæse af os og lave bromme lyde også. Nu har vi taget hende i bur, men synes det er synd for hende. Ved ikke hvad vi lige skal gøre. Når hun er i gangen og hendes kat er i stuen hvæser hun også af hende og der er 4 meters afstand. Håber i kan hjælpe. Mange tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min kat hvæser af anden kat.
  • #1   9. maj 2013 Det dur ikke at tage katte med på besøg hos hinanden. Det stresser dem helt vildt. Det er derfor de hvæser og brummer.

    Synes du skulle tage hjem med din kat igen i en fart!

    Og fremover, må du have nogen til at passe din kat - helst i dit eget hjem - mens du besøger kæresten.


  • #2   9. maj 2013 Hvorfor må man ikke tage katte på besøg hos hinanden?
    Min kæreste har gjort det sammme og der var der 2 katte. Hun kunne med den ene, men ikke den anden. Jeg kan ikke tage hjem nu og ingen kan passe den her hvor vi er smiley

    Vil det så sige at hvis vi nu flytter sammen skal vi af med dem????


  • #3   9. maj 2013 Det kan ikke passe at andre katte ikke må besøge hinanden. Kan det være fordi min kat aldrig har mødt en anden kat på den her måde?
    Hun er udekat, så hun må da se mange andre katte hver eneste dag. Der var en dag hun var ude hvor hun så en anden stor kat i deres indkørsel. Hun lagde sig ned og den anden kat kom tættere og tættere på min kat. Den store kat hvæste af min kat. Der var hun ligeglad, men blev nød til at løbe derop og skramme den store kat væk.



  • #4   9. maj 2013 Det er min kat der hvæser og brummer af hendes kat. Hendes kat miaver bare og er ligeglad.

  • #5   9. maj 2013 Christian **Hvorfor må man ikke tage katte på besøg hos hinanden?**

    Det er fordi katte er meget territorielle dyr. Katte er slet ikke som hunde, der bare kan slæbes med rundt omkring, og have hunde-legekammerater.

    Hvorfor kan du ikke tage hjem nu? :-S

    Hvis I på et tidspunkt flytter sammen, og det er meningen at kattene skal blive boende sammen, så kan I tålmodigt forsøge at sammenføre kattene. Men der er desværre ingen garanti for, at det vil lykkes.


  • #6   9. maj 2013 Din kat er lige nu på fremmed territorium hos en fremmed kat. Din kat er meget bange, stresset og usikker lige nu. smiley

  • #7   9. maj 2013 Ja kan ikke tage hjem fordi jeg er i århus og der er over en times kørsel hjem, derfor kan jeg ikke tage hjem nu. Og min mor vil ikke komme og hente hende, selvom hun bor i århus. Det bare noget lort!


  • #8   9. maj 2013 Ja det er klart min kat er bange, fordi det er et nyt sted den er nu. Hun er ikke bange, tror hun er mere usikker. Hun tror hun ejer det hele.

  • #9   9. maj 2013 Hun er i sit bur lige nu og der er ikke noget nu. Kan jeg prøve lukke hende ud og tage hende ud i gangen med døren på klem og avis imellem, så de stadig kan lugte til hinanden? Det har jeg læst at man kan.

  • #10   9. maj 2013 Men om det vil hjælpe ved man ikke før man har prøvet det.

  • #11   9. maj 2013 Ja, det er i hvert fald noget lort for din kat.
    Der er vel en times kørsel fra Århus både i dag og i morgen og næste år. Så jeg forstår ikke helt, at du ikke ligeså godt kan tage den times kørsel nu.


  • #12   9. maj 2013 Ja det er noget lort ja det er.

    Men det er ikke helt så nemt som du tror, altså at tage hjem.....


  • #13   9. maj 2013 Det med at man kan lade en dør stå på klem og lade kattene lugte til hinanden, er noget man gør, når kattene skal sammenføres (altså blive boende sammen).

    Men da hellere lade katten være lukket i gangen end sidde i et bur. (men som sagt synes jeg, at du skulle tage hjem med hende).


  • #14   9. maj 2013 Nu har vi gjort det med at sætte døren på klem, så må vi se hvad der sker.

  • #20   9. maj 2013 Min kat den har det godt og er tilfreds. Hun opholder sig et i rum for sig selv, hvor hun har hvad hun skal bruge. Hun har sin egen kattebakke med, og mad skål, endda legetøj jeg har taget med til hende som hun lystigt bruger.

  • #21   10. maj 2013 Katte har også forskellig temperament.
    Nogen er naive og tror at alle vil lege - også fremmede, andre er meget territoriale og så kan de altså ikke lide at få besøgende.

    Hvis I skal flytte sammen en dag, så er sagen lidt en anden.


Kommentér på:
Min kat hvæser af anden kat.

Annonce