{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
965 visninger | Oprettet:

Fremmed kat {{forumTopicSubject}}

Her i morges opdager jeg en hel masse lyde og gardiner falder ned. Høre en kat der ikke lyder som vores ejene. Skynder mig ud af sengen og Sussi er lige i hælen på mig (min lille hund) hun kurre, men hun ved godt at hun ikke må angribe. Er halvvejs igemmem stuen da jeg ser en stor (noget fed) sort kat smutte ud af kattelemmmen igen.
Det er ikke første gang der er også en stor fed kat med striber der har prøvet et par gange, men sidste gang pussede jeg Sussi på den. Og siden har jeg ikke set den.
Det er jo klart at de vil have mad. Det er vel det de kommer tilbage efter, men det burre ikke få dem til at komme hen til os, vi har hund der er ikke undlader at sige et vuf eller to.
Hvordan for jeg den væk?
Den løber for livet når jeg kommer.
Man kunne gøre sådan at kattelemmmen kun kan gå ind ikke ud, men vores katte går ud om natten. Og vis de ikke kan komme ind er de meget sårbar (90% af Thilli og lilis skader sker om natten)
Hva skal jeg gøre?
Fange den og finde ejer og be om at holde kat på ejen grund.
Hvordan?
Håber i vil hjælpe


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fremmed kat
  • #5   13. maj 2013 Ja jeg vil også anbefale at du og dine forældre undersøger muligheden for at få en chiplem, så skal jeres katte selvfølgeligt chippes, men det gøres uden bedøvelse og koster blot 3-400 kr. pr kat..

    Alternativt er selvfølgeligt at holde jeres egne katte inde om natten og låse kattelemmen, men det er ikke en løsning jeg tror vil falde i god jord hos jeres katte smiley

    At finde ejeren til kattene og bede dem holde deres katte på egen grund virker noget dobbelt moralsk da i jo selv har fritløbende katte, så i ved jo heller ikke hvor mange ubudne besøg de er på vel??


Kommentér på:
Fremmed kat

Annonce